“Supergod mat och jättebra”
Omdöme om Saffran

Rankad som nr 701 av 3 407 Restauranger i Stockholm
Kök: Indiskt
Område: Kungsholmen
Område: Kungsholmen

Supergod mat och jättebra och trevlig service! Klart den bästa indiska på Kungsholmen och top tre i Stockholm!

Datum för besöket: september 2020
1  Tack johnnybage

Omdömet skrevs 19 augusti 2020 från mobil enhet

Absolut bästa indiska mat jag ätit. Naanbrödet var helt underbart. Vilken doft och smak. Och bra service. Rekommenderas starkt.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack ullakerstina
Omdömet skrevs 27 februari 2020 från mobil enhet

Trevligt med ett bra bemötande när man stiger in. Maten var riktigt bra, kanske lite mer krydda i såsen. Portionerna va perfekta, vi kommer tillbaka.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Traveller-by-Sweden
Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

Var här och åt lunch tillsammans med min pappa. Bra lunchpris (palak paneer 105kr, sallad, kaffe, kolsyrat vatten ingår) och trevlig lokal. Även personalen väldigt serviceinriktad och glad. Palak paneer är en av mina favoriträtter och har smakat den på några olika indiska restauranger i Stockholm. Denna var väldigt bra! Stor portion, rekommenderar att beställa ett nanbröd till. Föredrar dock när grytan är lite sötare (som på t.ex. Shanti Gossip, också på Kungsholmen) - men denna fungerade utmärkt ändå eftersom den var så smakrik. Det gick väldigt snabbt att få maten, och vi gick därifrån mätta och belåtna. Vill du ha en snabb, trevlig och prisvärd lunch är det hit du ska gå! Ligger precis vid Rådhusets t-bana också.

Datum för besöket: januari 2020
Tack moakaaarlsson
Omdömet skrevs 2 januari 2020

God lunch av indisk standardmodell. Dvs det finns starka och mindre starka kycklingrätter, räkrätter etc. De är goda och jag skulle gärna gå tillbaka.

Datum för besöket: december 2019
Tack staffan j

Resenärer som tittade på Saffran tittade också på

Besökt Saffran? Berätta vad du tyckte!