Kostnadsfri avbokning till den 21-07-01
SPARA 46 US$
Expedia.com164 US$
Trip.com170 US$
Priceline187 US$

Rent och fräscht, trevlig glad personal och super bra service. Alltid lika trevligt att komma tillbaka.
Frukosten är bra finns något för alla. Även den fräsch och aptitlig.
Rummen fina och läget på detta hotell är super bra, har bara positivt att säga om detta hotell.

Tack nappe65
Johanna Fondelius, Gästservice/reception på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej,

Stort tack för denna fina feedback. Det betyder otroligt mycket för oss och framförallt efter ett väldigt tufft år!

Vi hoppas, hela personalstyrkan, att vi får välkomna er hit igen snart.

Ta hand om er och njut av att sommaren äntligen verkar vara här.

Johanna

Bokade först hotell C, där vi brukar bo, och fick inte veta att det var ned stängt. Kort innan resan fick vl besked om att vi "uppgraderats" till Light. Vad uppgraderingen bestod av fick jag aldrig något svar på. I min enfald trodde jag att det skulle bjuda på något men så var icke fallet.

Tack acgh2021
Johanna Fondelius, Gästservice/reception på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej,

Stort tack för din feedback. Det betyder mycket för oss och det underlättar vårt arbete för att bli bättre på det vi gör.

Då Hotel C tvingats hålla stängt under en period så flyttar gästerna över till Nordic Light Hotel. Denna flytt innebär en uppgradering av standard på hotellet.

Jag hoppas att vistelsen var till belåtenhet och att vi ses, på något av hotellen, igen.

Omdömet skrevs 7 maj 2021 från mobil enhet

Fräscht och trevligt hotell. Rena, tysta och mysiga rum. Stort utbud på frukosten. Sköna sängar. Välfylld minibar. Läget är perfekt strax vid Centralen. Trevlig och hjälpsam personal. Tack för den tidiga incheckningen.

Restyp: Reste ensam
Tack monikap381
Johanna Fondelius, Gästservice/reception på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2021

Hej Monika,

Stort stort tack för din feedback. Det gör mig så glad att läsa detta och jag hoppas verkligen att vi får chansen att välkomna dig hit igen.

Jag önskar dig en strålande vecka och önskar dig välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 29 april 2021

Detta hotellet ligger nära intill centralstationen. Trevlig personal. Rummen är stora och fina med lyxig inredning. Fanns även kaffe och te på rummet. Badrummet är också stora och fina. Frukosten har allt som behövs till och med havregrynsgröt.

Datum för vistelsen: april 2021
  • Restyp: Reste ensam
Tack 192ullam
Johanna Fondelius, Gästservice/reception på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2021

Hej Ulla,

Vad glad jag blir när jag läser din kommentar. Det verkar som att du har haft en fin vistelse här hos oss!

Extra glad blir jag över din feedback om vår personal. Det är det viktigaste för oss och att du även tyckte om våra rum blir ett stort plus i kanten.

Jag hoppas att vi ses igen. Ta hand om dig och njut av våren!

Varma hälsningar

Omdömet skrevs 28 april 2021

Kommer man med tåget, så ligger detta hotellet perfekt till. Strax utanför Centralstationen. Stora fina rum med tjusig inredning. Sköna stora sängar, som man sover gott i. På frukosten fanns det mesta till och med havregrynsgröt, som inte är så vanligt på hotell numera. Trevlig personal överallt. Allt var till full belåtenhet, återkommer gärna.

Rumstips: superiorrum är stora och rymliga
Datum för vistelsen: april 2021
Tack brittan55

Hej,

Tack för din feedback. Det gör oss så glada att du verkar ha haft en fin vistelse och vad roligt att du vill komma tillbaka!

Havregrynsgröten är en toppenstart på morgonen så trots att det inte är alla som dyker över den så har den en självklar plats hos oss. Vad roligt att du uppskattade det! :)

Varmt välkommen tillbaka och ha en fin vecka.

Varma hälsningar