bättre, personalen var absolut trevlig men löste inte enkla problem smidigt, tog sig inte tid för det lilla extra (dem hade mycket att göra i restaurangen på nyår, men kunde ändå hanterat det bättre)
Nyårspaketet vi köpte var dock väldigt värt pengarna. 2xfrukost 4rätters middag och övernattning, en rolig upplevelse!
Nordic Lights är värt ett besök, dem behöver bara förbättra sitt möte med gästen yttligare, som också är huvudpunkten.
Hotellet hade nog varit perfekt för en arbetsvistelse.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack nfjellstrom
Jonas Planic, Inkomstansvariga på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Stort tack för er recension på TripAdvisor.

Vi är glata att nyårspaketet var till belåtenhet men att vi fäöö på vissa delar i servicen. Jag ser tyvärr inte vad ni
vatit missnöjda med med de nya restrektioerna om ingen servering efter 20.00 kan ha varit en biddragande faktor.

Jonas

En mycket trevlig vistelse över nyår. Smidig in- och utcheckning, fint och välstädat rum, god frukost med många alternativ (god säkerhet med tanke på Covid-19; avstånd mellan bord och vid servering). Återkommer gärna!

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack michaelrita2021

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.

Tack för dina fina ord om frukosten samt rummet.

Omdömet skrevs 21 december 2020

En present som blev mycket uppskattad! God mat , härligt rum och en kanon frukost blev en utmärkt start på helgen! Rekommenderar detta boende mer än gärna till dom som är på visit i Stockholm och vill bo centralt och med bra service!

Datum för vistelsen: december 2020
Tack annikanielsen

Vad roligt att du uppskattade din fina present och fick en magisk start på helgen!

Omdömet skrevs 20 november 2020

Trevligt bemötande i receptionen. God variationsrik frukost trots att det var lite gäster på hotellet.
Perfekt läge.
Rummet var ljust, ingen trevlig utsikt, men det får man ta. Lugnt och tyst trots att hotellet ligger mitt i stan med mycket trafik

Datum för vistelsen: november 2020
  • Restyp: Reste ensam
Tack Rentschlera
Jonas Planic, Inkomstansvariga på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 november 2020

Omdömet skrevs 2 november 2020 från mobil enhet

Ett fräscht hotell med perfekt läge om man vill bo centralt och nära centralstation! Fina rum med bra sängar. Väldigt trevlig personal som var serviceinriktad och hjälpsam. Frukosten var en buffé och med tanke på läget kring covid-19 så var det lite väl trångt i matsalen trots att man hade bokade frukosttider.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack majls21
Jonas Planic, Inkomstansvariga på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2020

Gällande frukosten så gör vi allt för att sprida ut gästerna under tiden vi har öppet. Tyvärr var det många i helgen som av olika anledningar inte kom ner det tiden de önskat om vid incheckning.