En mycket trevlig vistelse över nyår. Smidig in- och utcheckning, fint och välstädat rum, god frukost med många alternativ (god säkerhet med tanke på Covid-19; avstånd mellan bord och vid servering). Återkommer gärna!

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack michaelrita2021
Jonas Planic, Inkomstansvariga på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.

Tack för dina fina ord om frukosten samt rummet.

Omdömet skrevs 21 december 2020

En present som blev mycket uppskattad! God mat , härligt rum och en kanon frukost blev en utmärkt start på helgen! Rekommenderar detta boende mer än gärna till dom som är på visit i Stockholm och vill bo centralt och med bra service!

Datum för vistelsen: december 2020
Tack annikanielsen

Vad roligt att du uppskattade din fina present och fick en magisk start på helgen!

Omdömet skrevs 20 november 2020

Trevligt bemötande i receptionen. God variationsrik frukost trots att det var lite gäster på hotellet.
Perfekt läge.
Rummet var ljust, ingen trevlig utsikt, men det får man ta. Lugnt och tyst trots att hotellet ligger mitt i stan med mycket trafik

Datum för vistelsen: november 2020
  • Restyp: Reste ensam
Tack Rentschlera
Jonas Planic, Inkomstansvariga på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 november 2020

Omdömet skrevs 2 november 2020 från mobil enhet

Ett fräscht hotell med perfekt läge om man vill bo centralt och nära centralstation! Fina rum med bra sängar. Väldigt trevlig personal som var serviceinriktad och hjälpsam. Frukosten var en buffé och med tanke på läget kring covid-19 så var det lite väl trångt i matsalen trots att man hade bokade frukosttider.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack majls21
Jonas Planic, Inkomstansvariga på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2020

Gällande frukosten så gör vi allt för att sprida ut gästerna under tiden vi har öppet. Tyvärr var det många i helgen som av olika anledningar inte kom ner det tiden de önskat om vid incheckning.

Omdömet skrevs 26 oktober 2020

Mkt trevlig personal, fin svit men lite dammig på lampor och tvålrester i badrummet. Ok sängar, sköna kuddar, tyst och skönt(sov på våning 6). Fenomenal frukostbuffé med laktosfria produkter, Oboy till barnen, pannkakor, varma o kalla rätter. Mkt gott kaffe.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack jandersson1976
Jonas Planic, Inkomstansvariga på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 oktober 2020

Vi ser omedelbart över de brister på städningen ni uppmärksammade.