Omdömet skrevs 1 september 2020

Rum, frukost & service var utmärkt. Att vi fick en uppgradering på rummet var väldigt positivt. Jag har aldrig under mina hotellnätter sett ett renligare badrum. Även bra service i receptionen när detta behövdes.

Tack tonygudbrand
Jonas Planic, Inkomstansvariga på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2020

Stort tack Tony för din fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.

Vad roligt att du berömde vår personal i receptionen :D

Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Firade vår bröllopsdag och bodde jättebra här. Fint och svalt rum. Bra buffefrukost trots att den var reducerad pga corona. Ett extra plus för den supertrevliga personalen. Läget gör att du lätt promenerar överallt och t-banan ligger granne. Vi återkommer gärna.

Tack lottak863
Jonas Planic, Inkomstansvariga på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2020

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.
Vad roligt att du skriver att vår personal är supertrevlig - vi tackar extra för det.

Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Ett hotell med bra läge mitt i city. Snyggt, fräscht, modernt och en otroligt trevlig personal som gör att man känner sig välkommen direkt när man kliver in på hotellet! Fina rum, sköna sängar och en stor, god frukostbuffè gör hela vistelsen till något extra. Ett perfekt val om man vill bo bra i Stockholm!

Tack Liwi75

Stort tack KLotta för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.
Vi tackar extra för att du berömmer vår personal så fint.

Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Både jag och sonen på 10år är mycket nöjda med vår vistelse.
Vi blev trevligt bemötta av den serviceinriktade personalen.
Perfekt att de parkerar bilen åt de gäster som vill.

Rent och fräscht både på rummet och övriga hotellet.
God frukost med härlig uteplats.

Tack annica78
Jonas Planic, Inkomstansvariga på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2020

Hej Annica,

Extra roligt att du berömmer vår personal.

Omdömet skrevs 31 juli 2020

Rent och fräscht med ett suveränt läge. Personalen var hjälpsam och renoveringen utav hotellet har varit lyckad. Sängen var skön och produkterna i rummet luktade härligt (Björk & berries). Ett klart plus att hotellet har ett garage.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack trucken44
Jonas Planic, Inkomstansvariga på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2020