Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Både jag och sonen på 10år är mycket nöjda med vår vistelse.
Vi blev trevligt bemötta av den serviceinriktade personalen.
Perfekt att de parkerar bilen åt de gäster som vill.

Rent och fräscht både på rummet och övriga hotellet.
God frukost med härlig uteplats.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack annica78
Jonas Planic, Inkomstansvariga på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2020

Hej Annica,

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.
Extra roligt att du berömmer vår personal.

Jonas

Omdömet skrevs 31 juli 2020

Rent och fräscht med ett suveränt läge. Personalen var hjälpsam och renoveringen utav hotellet har varit lyckad. Sängen var skön och produkterna i rummet luktade härligt (Björk & berries). Ett klart plus att hotellet har ett garage.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack trucken44
Jonas Planic, Inkomstansvariga på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2020

Jonas

Omdömet skrevs 16 juli 2020

Lätt att hitta. Fantastiskt bemötande vid receptionen. Parkerade bilen åt oss. Små men mycket fräscha rum med allt som behövdes. Ljusa naturnära färger. Skön säng. Bra frukost. ett givet hotel vid vårat nästa besök.

Tack ThomasLange
Fina Forsberg, Other på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2020

Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Vid incheckning fick vi en uppgradering av rummet vilken blev jättebra. Rummet var ljust och fräscht. Personalen var trevlig och tillmötesgående. Gymmet var litet men välutrustat. Utbudet i baren var stort och vi upplevde barpersonalen som duktiga. Frukosten var god med betoning på äggröran. Vid ett tillfälle så gick en byggarbetare rätt in i vårt rum, utan att knacka. Olyckligtvis var vi i duschen. Men hotellet förstod allvaret och kompenserade oss i en rimlig mån, samt skulle vidta åtgärder mot entreprenören. Vi rekommenderar hotellet för dig som vill ha en enkel men lyxig vistelse i Stockholm.

Tack tommielag

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel trots incidenten med byggarbetarna.
Vi ber än en gång om ursäkt och ser fram emot att välkomna er tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 12 juli 2020

Mycket nöjd över min vistelse på detta hotell. Trevlig personal i repan, i baren, och på frukosten.
Bra läge, nära T-Centralen och City Terminalen.
Många restauranger i närheten ,vilket var bra då hotellets egna restaurang var stängd.

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com