Omdömet skrevs 1 mars 2020

Trevlig atmosfär och behagligt småskaligt. Här finns allt som man kan behöva med en närhet till allt men Hotellet är samtidigt en lugn oas. Personalen är professionell och personlig. De bryr sig på riktigt.

Tack svensson036379091
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel. Extra roligt att ni berömmer servicenivån från vår personal.

Omdömet skrevs 19 februari 2020

Hotellet ligger perfekt, alldeles intill centralen och nära centrum.
Rent och fräscht rum med ljus inredning och smarta förvaringar.
Skön säng och bra ljud isolerat rum.
Lugnt vid frukosten, ingen trängsel och bra kvalitet på frukostmaten.
Personalen var trevlig och hjälpsam.

Tack uffel80
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2020

Tack även för de fina orden om vår personal samt frukosten.

Omdömet skrevs 17 februari 2020

Ett mycket vänligt bemötande från första stund i receptionen. Vi hade bokat direkt på hotellets webbsida och blev uppgraderade till ett superior-rum. Väldigt uppskattat!

Rummet var extremt fräscht och rent, med modern design och snygg belysning. Sköna sängar och bra ljudisolering och mörkläggning. Vi sov mycket bra!

Bra läge nära centralstationen med promenadavstånd till Gamla stan och shopping i centrum. Lugnt och skönt vid frukosten, vuxen publik. Skulle gärna återkomma!

Tack fialisastina
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2020

Vi försöker alltid att uppgradera om man bokar via vår egen hemsida - vad roligt att ni uppskattade det.

Vi rekommenderar även att man går till Gamla Stan istället för att åka en station med tunnelbanan - en fin prommenad när man får uppleva fina Stockholm på nära håll.

Omdömet skrevs 17 februari 2020

Mycket lugn atmosfär inne på hotellet och i lobbyn. Ljust och fint hotell. Rummet var mycket fräscht. Frukosten var god, stort utbud, lugn och behaglig. Trevlig personal i receptionen. Nära till det mesta.

Tack charlottapettersson
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2020

Vad roligt att ni tyckte om vår nordiska design samt att ni berömde vår personal.

Omdömet skrevs 16 februari 2020

Tillbringade en weekend i Stockholm med goda vänner och vi bodde alla på Nordic Light. Mycket bra hotell med vacker design, avspänd atmosfär och trevlig personal. Mycket inbjudande foaje med välsorterad bar. Restaurangen håller mycket hög klass och är defenitivt värd ett besök. Oavsett om det gäller tjänsteresa eller pleasure så är Nordic Light ett säkert kort.

Tack 282matsh

Tack även för fina ord om vår restaurang LYKKE.