Tripadvisor
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Vilket hotell kommer och boka det igen när man är i Stockholm.
Fina rum bra mat utmärkt service.
Kan rekommendera att det är fantastisk hotell och mycket bra personal.
ligger bra vid centralstationen i Stockholm.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack 123info
JonasP1735, Director of Sales på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.
Jätteroligt att du tyckte om vår nordisk design på rummen .

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Mycket trevligt bemötande från all personal på Nordic Hotell. Hotellets rum är tysta och fräscha Hotellets restaurang är mycket trevlig som man bara kan sitta ner och mysa och bara umgås i. Kanon. Missa inte detta Hotell

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack ronnyg186

Vad roligt att ni även tyckte om vår restaurang LYKKE.

Jonas

Centralt högklassigt hotell med modernt renoverade rum. Nära till Centralstationen i Stockholm såväl som till bussar/tåg till Arlanda samt även mycket när Stockholms absoluta Citykärna. Vi hade stora mängder bagage pga utlandsresa som lätt kunde transporteras för hand till hotellet från Centralstationen och dessutom lätt kunde behållas i bagagerum utcheckningsdagen. Rummet hade en utmärkt säng samt en mindre soffgrupp. Ev kunde det ha funnits värme i golvet i badrummet för extra god komfort där!?

Tack birgeraxelsson
JonasP1735, Kundansvarig på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Vad roligt att ni tyckte om vår nordiska design på rummen - samtliga möbler är fån nordiska tillverkare och sängen är från svenska Hilding.

Jonas

Centralt beläget hotell med mycket fräscha och ljusa rum. Ren och fräsch toalettSer nyrenoverat ut. Även hotellobbyn ser mycket trevlig ut. Tyst och inte lyhört. God och välsorterad frukost. Trevlig och serviceinriktad personal. Absolut ett hotell att komma tillbaka till

Restyp: Reste i arbetet
Tack zitha63
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hela hotellet renoverades 2017 till maj 2018 i ljus nordis design.Väldigt roligt att du även berömde vår personal!

Jonas

Ett mycket bra hotell, trevliga rum och skön avkopplad atmosfär. En väldigt bra och fin frukost!. Nära beläget till centralstationen vilket var ett plus för oss. Nära till centrum för shopping och restauranger

Tack JonasJ838
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Extra roligt att ni berömmer vår frukost och att ni kände er avkopplade hos oss.