Tripadvisor
Stockholm
Publicera
Inkorg
Sök

Centralt högklassigt hotell med modernt renoverade rum. Nära till Centralstationen i Stockholm såväl som till bussar/tåg till Arlanda samt även mycket när Stockholms absoluta Citykärna. Vi hade stora mängder bagage pga utlandsresa som lätt kunde transporteras för hand till hotellet från Centralstationen och dessutom lätt kunde behållas i bagagerum utcheckningsdagen. Rummet hade en utmärkt säng samt en mindre soffgrupp. Ev kunde det ha funnits värme i golvet i badrummet för extra god komfort där!?

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack birgeraxelsson
JonasP1735, Kundansvarig på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.

Vad roligt att ni tyckte om vår nordiska design på rummen - samtliga möbler är fån nordiska tillverkare och sängen är från svenska Hilding.

Jonas

Centralt beläget hotell med mycket fräscha och ljusa rum. Ren och fräsch toalettSer nyrenoverat ut. Även hotellobbyn ser mycket trevlig ut. Tyst och inte lyhört. God och välsorterad frukost. Trevlig och serviceinriktad personal. Absolut ett hotell att komma tillbaka till

Restyp: Reste i arbetet
Tack zitha63
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hela hotellet renoverades 2017 till maj 2018 i ljus nordis design.Väldigt roligt att du även berömde vår personal!

Jonas

Ett mycket bra hotell, trevliga rum och skön avkopplad atmosfär. En väldigt bra och fin frukost!. Nära beläget till centralstationen vilket var ett plus för oss. Nära till centrum för shopping och restauranger

Tack JonasJ838
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Extra roligt att ni berömmer vår frukost och att ni kände er avkopplade hos oss.

Omdömet skrevs 7 januari 2020

Toppenmiddag! Mycket trevlig lobby och resturang med lagom musik och bra peronal. Maten var väldigt god, kan varmt rekommendera den stuvade majsen som förrätt - den var otrolig!
Åt även Ibericon som också var toppen, extra plus för pinot noirn som serverades till.

Tack Pisonfiapia
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2020

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel och vår restaurang LYKKE.

Vad roligt att du berömmde vår nya meny och att du tyckte om maten.

Omdömet skrevs 6 januari 2020

Hotellet ligger nära station och restauranger finns i närheten. Rummet var rent och fint. Service var jättebra men kanske behöver frukost mer variation (inte samma meny varje dag). Vi är jätte nöjda med allt.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack MayaRahma
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2020

Vi ser över frukostutbudet nu i veckan.