TripAdvisor
Stockholm
Publicera
Inkorg
Sök

Hotellet ligger nära station och restauranger finns i närheten. Rummet var rent och fint. Service var jättebra men kanske behöver frukost mer variation (inte samma meny varje dag). Vi är jätte nöjda med allt.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack MayaRahma
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.
Vi ser över frukostutbudet nu i veckan.

Jonas

Vi var här en helg i början av december 2019. Bra centralt läge. Sköna sängar och fint badrum. Rummet var ljust och fräscht.

God frukost med stort utbud. Nackdelen här var att det främst var lång kö till brödet.

Trevligt bemötande och bra service i receptionen.

Positivt att inte handdukar (och lakan) byts per automatik. Bra miljötänk!

Tack MOochJH

Jonas

Trevliga rum med god belysning, och relativt gott om plats. Hotellet ligger bra till bara några hundra meter från Stockholm Central. Trevlig atmosfär på hotellet, och bra personal. Frukosten är god och riklig (men saknar lite större utbud av bröd att välja mellan). Enda minuset: för höga kostnader att bo på hotellet.

• Restyp: Reste ensam
Tack Michael N
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Jonas

Hotellet har ett toppenläge nära T-centralen. Nära till kommunikationer, shopping, nöjen och restauranger. Serviceminded personal, sköna sängar och allt man kan önska till frukost. Precis vad man önskar av ett hotell. Vi testade inte restaurangen mer än frukosten och inte heller några andra faciliteter.

Tack monkan701

Omdömet skrevs 4 december 2019

Trevlig personal med hög servicekänsla och positiv attityd. Rent och fräscht i modern tappning. Fina rum som är rena och fräscha. Läget kanon med närhet till station, affärer och restauranger. Återkommer gång efter gång.

Tack StefankarlD
JonasP1735, Informationsansvarig på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2019

Jätteroligt att du berömmer vår personal - jag har delat det med mina kollegor!