TripAdvisor
Publicera
Inkorg

Vi var här en helg i början av december 2019. Bra centralt läge. Sköna sängar och fint badrum. Rummet var ljust och fräscht.

God frukost med stort utbud. Nackdelen här var att det främst var lång kö till brödet.

Trevligt bemötande och bra service i receptionen.

Positivt att inte handdukar (och lakan) byts per automatik. Bra miljötänk!

Tack MOochJH
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.

Jonas

Trevliga rum med god belysning, och relativt gott om plats. Hotellet ligger bra till bara några hundra meter från Stockholm Central. Trevlig atmosfär på hotellet, och bra personal. Frukosten är god och riklig (men saknar lite större utbud av bröd att välja mellan). Enda minuset: för höga kostnader att bo på hotellet.

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Michael N
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Jonas

Hotellet har ett toppenläge nära T-centralen. Nära till kommunikationer, shopping, nöjen och restauranger. Serviceminded personal, sköna sängar och allt man kan önska till frukost. Precis vad man önskar av ett hotell. Vi testade inte restaurangen mer än frukosten och inte heller några andra faciliteter.

Tack monkan701

Omdömet skrevs 4 december 2019

Trevlig personal med hög servicekänsla och positiv attityd. Rent och fräscht i modern tappning. Fina rum som är rena och fräscha. Läget kanon med närhet till station, affärer och restauranger. Återkommer gång efter gång.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack StefankarlD
JonasP1735, Informationsansvarig på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2019

Jätteroligt att du berömmer vår personal - jag har delat det med mina kollegor!

Omdömet skrevs 19 november 2019

Snyggt och bra hotell mitt i stan och nära till allt. Ganska litet rum, men fullt utrustat inklusive vattenkokare, te, kaffe, paraply och lyxiga badrumsprodukter. Superbra frukost. Enda minus att det Inte var så bra täckning av wifi på rummet.

Rumstips: Bodde ut mot Vasagatan, men man stördes inte alls av trafiken.
Datum för vistelsen: november 2019
Tack Sofia Å
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2019

Extra tack för berömmet av vår frukost.

Jonas Planic