TripAdvisor
Stockholm
Publicera
Inkorg
Sök

Ljusa fina rum med sköna sängar, badrummet var fint men saknade sminkspegel och det fanns för få krokar för upphängning
Frukosten var god, men kunde vara större utbud av frallor annars fanns det mesta.
Baren gjorde supergoda drinkar. Jag återkommer mer än gärna

Tack Makris62
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.
Tack även för fint beröm gällande våra drinkar.

Rummen är trots hotellets
centrala läge väldig tyst och lugnt. Inredningen på rummen gör skäl för namnet. De är ljusa, trevliga och i en typisk nordisk stil. Frukosten är helt ok men det är en ganska stökig miljö när det är mycket folk. Jag har dock varit med om betydligt värre frukostmatsalar. Jag kan rekommendera ett besök på detta hotell.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Nonikoklolas
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Omdömet skrevs 7 oktober 2019

Rent och snyggt! Sköna sängar och sköna kuddar! Läget var perfekt både till shoppingen, underhåll och stationen. Trevlig personal! Helt okej god frukost - standard. Blev uppgraderade pga rummet vi bokat inte var färdigt när vi checka in 15.00 - schysst!

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack CMHCCc
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2019

Vad roligt att vi kunde uppgradera er och att ni sov gott hos oss.

Omdömet skrevs 6 oktober 2019 från mobil enhet

Centralt beläget nära centralstationen. Stora rum med riktigt sköna sängar. Soffa och fåtölj på rummet. Stort badrum med både dusch och badkar. Välstädat och fint. God frukost med det mesta man kan önska sig. Lite tråkig matsal. Trevlig personal som gav fin service.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Roggali

Tack för de fina orden om vår personal.

Omdömet skrevs 4 oktober 2019 från mobil enhet

Jättebra hotell som vi bokade ihop med vänner.
Vi var 5 par som var på resa till Stockholm och var på musical på kvällen. Bra hotell och vi blev uppgrader till lyx rum.
Trevlig personal , rent och fint. Bra nära till allt.
Frukost ok.

Tack 533lailaj
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2019

Vad roligt att vi kunde uppgradera er och att ni nämnde det.