TripAdvisor
Stockholm
Publicera
Inkorg
Sök

Centralt beläget nära centralstationen. Stora rum med riktigt sköna sängar. Soffa och fåtölj på rummet. Stort badrum med både dusch och badkar. Välstädat och fint. God frukost med det mesta man kan önska sig. Lite tråkig matsal. Trevlig personal som gav fin service.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Roggali
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.
Tack för de fina orden om vår personal.

Försäljningschef

Jättebra hotell som vi bokade ihop med vänner.
Vi var 5 par som var på resa till Stockholm och var på musical på kvällen. Bra hotell och vi blev uppgrader till lyx rum.
Trevlig personal , rent och fint. Bra nära till allt.
Frukost ok.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack 533lailaj

Vad roligt att vi kunde uppgradera er och att ni nämnde det.

Försäljningschef

Centralt läge bredvid t-centralen gör det enkelt när man reser med tåg. Moderna och fräscha rum som var väldigt effektivt ljudisolerade, En lugn frukostmiljö som jag uppskattade enormt.
God Gin&Tonic i en fin restaurang/bar om man inte orkar leta efter annat ställe på stan på kvällen.
Litet men bra gym om man har en stund över.

Datum för vistelsen: september 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 757anettel
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Försäljningschef

Sovrummet var fräscht och sängarna ljuvliga. Badrummet höll tyvärr inte samma standard; ett halvsunkigt duschdraperi och konstig duschkonstruktion där dusch att et rann ut över hela golvet sänkte helhetsupplevelsen. Åt en god middag på Lykke där personalen var trevlig och proffsig (men en servitris ville bara prata engelska?). Frukosten nästa dag var tyvärr högst medioker utan någon som helst finess. Trötta fruktbitar och grovhackade grönsaker, halvfabrikatspannkakor... Ja tråkigt helt enkelt.

Restyp: Reste ensam
Tack Emma F

Stort tack för er recension på TripAdvisor. Vi har duschdraperier i ett fåtal rum, jag ska omedelbart se till så att de byts ut om de inte är i bra skick.
Gällande vår personal så är de från många olika länder och en del har inte en perfekt svenska - så det kanske inte handlar om att hon inte ville utan om att vi är en mångkulturell arbetsplats.

Försäljningschef

Hotellet ligger väldigt nära centralstationen. Rummet var i mycket bra skick, troligen helt nyrenoverat. Det enda man kan klaga på är att rummet något för litet.
Personalen var mycket servicevänlig.
Frukosten var väl tilltagen. Lite dåligt med glutenfria alternativ.
Jättegod mat i baren.

Tack Kampudden

Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till oss.

Vi ser naturligtvis över det glutealternativa utbudet.