TripAdvisor
Stockholm
Publicera
Inkorg
Sök

Hotellet ligger väldigt nära centralstationen. Rummet var i mycket bra skick, troligen helt nyrenoverat. Det enda man kan klaga på är att rummet något för litet.
Personalen var mycket servicevänlig.
Frukosten var väl tilltagen. Lite dåligt med glutenfria alternativ.
Jättegod mat i baren.

Tack Kampudden
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.
Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till oss.

Vi ser naturligtvis över det glutealternativa utbudet.

Försäljningschef

Fint hotell med närhet till allt, blev uppgraderade till ett deluxrum då vi hade lite att fira. Knäpptyst på rummet fast det låg mot gatan, vi återkommer. Frukosten var helt ok inget som saknades. Johanna i receptionen är värd att nämnas, på rätt plats.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack evaochlars

Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka till oss.

Stort tack för att ni även nämner vår personal - jag har visat vår kollega Johanna ert trevliga svar.

Försäljningschef

Hotellet i sig är fint och har en modern inredning. Läget är centralt och bra, personalen var trevlig. Men det var ganska dåligt underhållet, hissen hackade sig upp & ner vilken en hissrädd nog inte hade uppskattat. Toasitsen var lös & spolningsknappen till toaletten hängde sig varenda gång

Restyp: Reste ensam
Tack KentA_13
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tack för er recension på TripAdvisor.
Hela hotellet renoverades 2017/2018 så ganska slitet var en ledsam recension,
Vi ser naturligtvis över toaletterna var dag så det du beskriver bör vara åtgärdat nu.

Försäljningschef

Fantastiskt bemötande, och underbar design och atmosfär! Oerhört välkomnande och trevlig personal, och rummet var underbart. Hela upplevelsen överträffade mina förväntningar med råge. Helt klart en ny favorit!

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Thorena

Försäljningschef

Bra läge, nära Centralstationen och Citykärnan. Trevlig och tillmötesgående personal. Rent och väldigt fräscht rum med en väldigt skön säng. Frukostbuffén inkluderade det mesta och personalen höll buffén fräsch.
Trevlig foajé.

Tack tomasj650
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan