Omdömet skrevs 31 juli 2019 från mobil enhet

Toppfräscht hotell med trevlig personal. Finns inget att klaga på gällande hotellet, modernt och sköna sängar. God och trevlig frukost. Fanns chromecast på rummet men det var problem att ansluta till den.

Tack idaf573
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2019

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.
Vi får mycket beröm för sängarna - de är från svenska företaget Hilding.

Omdömet skrevs 10 juli 2019 från mobil enhet

Alldeles ordinärt hotell för veckoslut. Rummet var typ 3+. Frukostmatsalen bullrig. Godtagbar frukostbuffé med ordinärt utbud. Frukost drog snarare åt 3-. Kändes som att det kunde ha varit mer personal vid frukosten för att plocka disk och torka rent runt serveringsfaten.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack JoPeKl
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2019

Stort tack för er recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.

Omdömet skrevs 8 juli 2019

Bra läge, snyggt och rent, , superfrukost och en trevlig och proffsig personal som verkligen ser till att gästerna trivs. Jätteskönt sängar som man verkligen sover gott i. Det finns inget att klaga på

Tack Hjortan

Vi får mycket beröm för sängarna - de är av svenska märket Hildig, jätteroligt att ni sov gott i dom!

Omdömet skrevs 2 juli 2019

Med sitt läge granne med Arlanda Express & Centralstationen finns utmärkta kommunikationsmöjligheter. Rent modernt & fräscht hotell med tilltalande design lämnar inte mycket att önska. Här trivs man både på affärsresan och när man vill utforska stan.

Tack HLysholm
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2019

Extra roligt att du tyckte om vår nordiska design.

Omdömet skrevs 19 juni 2019

Bra på alla sätt och vis. Dessutom ett stenkast från Stockholms Central. Modernt, tyst, rent, mycket bra personal! Bra frukost, men kaffet kunde ha varit av bättre kvalitet...
Återkommer mer än gärna!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Annica M
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2019