Omdömet skrevs 1 maj 2019 från mobil enhet

Efter incheckning och ombyte och innan avfärd till restaurang Tyrol för och se på MammaMia The Party hann vi med en drink i den moderna tjusiga baren. Drinkarna var till belåtenhet, mycket goda. Rummet var modernt, riktigt sköna sängar, inget störande av trafiken utanför, bra isolerglas. Frukosten var mycket god, fanns allt man kunde önska sig. Läget med närhet till både Centralen och centrum gör också jag kan rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack 136patrikg
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2019

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.
Vad roligt att ni tyckte om vår bar löjromsbaren - vi har även DJ varje torsdag numera. Samt att strax öppnar vår uteservering.

Omdömet skrevs 29 april 2019

Ljusa trevliga rum med fantastiskt sköna sängar. Bra produkter i badrummet. Mycket trevligt bemötande av personalen i receptionen. Kan varmt rekommendera hotellet. Läget är också bra, nära centralstationen.

Tack anettesolesater

Stort tack Anette flr din fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.

Sängarna kommer från svenska tillverkaren Hilding och samtliga badrumsprodukter är från Björk & Berries i Gävle.

Omdömet skrevs 27 april 2019

Frukosten var mycket bra.
Ända att klaga på var att efter dusch var det vatten över nästan hela badrumsgolvet.
Kan dock rekonomera detta hotell.
Nära till allt, tex gamlastan låg ungefär 15 min ifrån.

Tack Ola H

Stort tack fOla för din fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.

Vad trevligt att ni gick till Gamla Stan - vi rekommenderar alltid det då det är en fin och kort prommenad. Annars är det enbart ett stop med tunnelbanan.

Omdömet skrevs 25 april 2019 från mobil enhet

Mycket bra boende! Ligger bra om man kommer med tåg eller med flyg till Stockholm. Arlanda express nästan fram till dörren.

Modernt hotell som hade det mesta. Rummen var kanon med sköna sängar och modernt badrum, tv osv..

Mycket bra frukost i trevlig miljö. Resturang utbudet kanske inte föll mig i smaken fast med placeringen av hotellet är det nära till andra restauranger.

Kan verkligen rekommendera detta hotell!

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack magnusa270
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2019

Stort tack för Magnus för din fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.

Sängarna kommer från svenska tillverkaren Hilding och vi får mycket beröm för dom.

Omdömet skrevs 17 april 2019

Fräscht och trevligt hotell med toppenläge. Sängarna är supersköna, duschtvålen och schampot doftar gudomligt och är något helt annat än vad som brukar finnas på andra hotell. Frukosten höll toppkvalitet, med en äggröra "to die for".

Med sitt läge alldeles vid Centralen ligger det här hotellet perfekt för en Stockholmsvistelse. Det är gångavstånd till det mesta.

Tack jennyo192
JonasP1735, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2019

Stort tack Jenny för din fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.

samtliga badrumsprodukter kommer från Gävlebasterade Björk & Berries och sängen från Svenska tillverkaren Hilding.

Underbart att frukosten och speciellt äggröran var till belåtenhet,