Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 05/08
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 90 US$/natt.

Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 144 US$/natt.

Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 04/08
  • Restaurang
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 04/08
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 137 US$/natt.

Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 36 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 36 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 141 US$/natt.

Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 160 US$/natt.

ClarionCollection
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 182 US$/natt.

Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 151 US$/natt.

Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 437 US$/natt.

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Ett trevligt hotell med fräscha ljusa rum till bra priser i ett perfekt läge för en Stockholms vistelse. Det var lite bökigt och trångt vid frukost eftersom de bygger om men det blir väl bättre när det är klart.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Daniel L
Jonas P, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.

Omdömet skrevs 24 mars 2018

Trevligt centralt beläget hotell med ljusa rum. Nära centralstation, tunnelbana, Arlanda express och world trade center. Inredningen på rummen är ljust trä med smarta belysningslösningar. Väldigt ljust i rummet om man vill utan att bli bländad. Sköna sängar. Ingen riktig minibar. Istället lite tilltugg, choklad och rött vin i en trevlig lådlösning. Ingen kyl. De håller just nu på att bygga om sin reception och lobby. Blir säkert superfint. Men just nu lite sökig entré/reseption.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Mikael V
Jonas P, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Minibar finns i en av lådorna med stort urval av kylda drycker.

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Jag bor ibland här och hotellet har trevlig personal men detta är inte första gången som man kommer till ett rum där soporna från tidigare gäster inte är tömda. Det är trist att man ska välja bort ett i övrigt trivsamt hotell för detta.

Bodde här: mars 2018, reste ensam
Tack Christian M

Stort tack för er recension på TripAdvisor. Vi ber om utsäkt för att vi missat detta - ditt mail kommer att vidaresändas till ansvarig så att detta inte upprepas.

Omdömet skrevs 22 mars 2018

Det var en skön känsla på rummet med ljus bakom sängen och skönt ljus i rummet, skön säng, lyxiga produkter i badrummet. God frukost, minus för ombyggnation av restaurang vilket gjorde det lite omysigt. Minus även för utsikten från restaurangen var ett gäng soptunnor

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Ankihertz

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Har varit på konferens på hotellet flera gånger. Har alltid varit bra. I år var rummen nyrenoverade och fräscha. Restaurangen var under renovering så baren var lite bristfällig, men maten var god. Bra konferenslokaler och bra fika. Skulle gärna se att man la till möjlighet att via wi-fi koppla telefonen till tv, typ Apple-tv. Var på konferens på annat hotell i närheten som hade den möjligheten.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Mikael K

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin konferens på Nordic Light Hotel.