Nordic Light Hotel
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Freys Hotel Lilla Rådmannen(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Clarion Hotel Sign(Stockholm)
Clarion Hotels
ClarionCollection
  • Frukost ingår
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Orbitz.com
  • Restaurang
Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
Omdömet skrevs februari 12 2018

Mycket fräscht rum och bra läge endast ett stenkast från tågcentralen.Bodde i ett hörnrum med utsikt åt två olika håll. Mycket trevlig personal. Saknade dock äkta nutella, färskpressad juice och helmuskelskinka till frukost.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack 952karinn
Jonas P, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade februari 13 2018

Stort tack för er fina recension på TripAdvisor. Vi är glada att höra att ni hade en fin vistelse på Nordic Light Hotel.
Vi har valt bort Nutella då den innehåller palmolja men vi har annan nötcreme för den som önskar.

Ny restaurang och bar öppnar i vår - även frukosten kommer då att få ett större sortiment.

Omdömet skrevs februari 12 2018

Fint hotell med bra läge. Väldigt fräscha rum med sköna sängar. Personalen var serviceinriktad och väldigt trevlig. Både in- och ut-checkning gick snabbt och smidigt. Jag är överlag väldigt nöjd med min vistelse - mer än nöjd!

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack johana275

Vad roligt att du tyckte om sängen - den är från svenska märket Hilding.

Omdömet skrevs februari 12 2018

Vi hade en mycket trevlig vistelse denna weekend. Läget är super och standarden hög. Frukostbuffén var väl avvägd och av hög kvalitet. Trevlig personal! Möjligtvis skulle det kunna finnas fler sittplatser på frukosten, men det funkade bra!

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Ibra12345

Ny restaurang och bar öppnar i vår och kommer då att erbjuda 50 % mer sittplatser.

Omdömet skrevs februari 11 2018

Fantastiskt hotel som har allt!! Aldrig sovit så bra på hotel någonsin. Mysig frukost, utmärkta rum och faciliteter. Rekomenderas verkligen! Perfekt centralt läge med nära till station och stan. Nytt favorit hotell!

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack sarafT3595KI
Jonas P, Försäljningschef på Nordic Light Hotel, svarade på det här omdömetSvarade februari 12 2018

Omdömet skrevs februari 9 2018 från mobil enhet

Beläget ett stenkast från centralen och Arlanda express, är detta ett givet alternativ för resenärer! Mitt jobb brukar placera mig på Nordic C, på andra sidan gatan, men Nordic light känns fräschare och nyare.

Hotellet håller på att renoveras och det märks i receptionen, men rummet jag fick var stort, rent och välproportionerat. Skön säng och flera olika kuddar. Rummet låg ut mot gatan, men är isolerat så trafiken hörs knappt. Badrummet hade både dusch och badkar separat och gott om läckra produkter. Det enda negativa är möjligen att det fanns dåligt med plats just vid handfatet att ställa saker på. För en lång person hänger lampan vid handfatet lite långt ner och det finns ingen smink-/rakspegel.

Fräsch frukost och gott om plats i frukostrummet.

På det hela taget: en mycket angenäm vistelse!

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack AnnaBilling