“Gott & trevlig miljö”

Piren
Rankad som nr 557 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt
Område: Kungsholmen

Gott & god service. Åt råbiffen och bytte ut pommes mot en side sallad. Ordentlig portion med säkert 200 g kött. Bra sting i smakerna. Dock inget extra ordinärt. Tyckte inte restaurangen hade några speciella covid-åtgärder. Hade önskat plasthandskar på kockarna, handsprit på bord och i restaurang och även mer distans.

Datum för besöket: april 2021
Tack andreaberlin_com

Super trevligt att sitta ute längst långsidan an solig dag.
Åt lunch inne, ingen speciell mat. Tyvärr mycket orent porslin. Trevliga tjejer som jobbade i matsalen.
Sen tog vi några glas ute, killarna i solglasögon som jobbade i baren va usla, man ville typ be om ursäkt för att man va där. Synd, för det gör att jag inte kommer välja att gå tillbaka eller rekommendera.

Datum för besöket: maj 2021
Tack johannablommis
Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Brunchbesök i större sällskap. Bra urval av eleganta, välsmakande rätter, i en underbar lugn miljö vid vattnet. Stort plus att rätterna gick att få i barnversioner. Bra, trevlig service. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack sjoberga
Omdömet skrevs 17 oktober 2020

Jag har besökt restaurangen ett par gånger varje sommar sedan 2011. Läget är perfekt vid vattnet och för mig som bor i kvarteret är det på bekvämt avstånd.

I början var ambitionen gällande menyn väldigt hög men jag förstår att det blev lite för avancerat och senare år har det blivit lite enklare men fortfarande helt okej. Mitt största problem med restaurangen är personalen. Som gäst upplever jag mig inte alls prioriterad, oavsett hur lite gäster de har. Det känns som att personalen mestadels består av vänner som är mer intresserade av varandra än sina gäster.

Datum för besöket: september 2020
3  Tack TrawelmanSwe
Omdömet skrevs 14 september 2020 från mobil enhet

Besökte Piren spontant på söndag em. Såg att det fanns lediga bord men vi skulle få vänta en kvart (!) på att få sätta oss. Vi fick ingen upplysning om att man kunde sitta ute o beställa i baren, det hade vi gärna gjort. Vi stod ute o väntade och när vi för tredje gången gick in o frågade fick vi äntligen ett bord. När vi väl fick maten var alla nöjda och trevligt bemötande av servitrisen.
Trist med ett så nonchalant bemötande vid ankomsten!

Datum för besöket: september 2020
1  Tack Gunilla M

Resenärer som tittade på Piren tittade också på

Besökt Piren? Berätta vad du tyckte!