“Ekologisk och vegetarisk mat”
Omdöme om Organic Green

Organic Green
Rankad som nr 1 510 av 3 391 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 1 april 2018

Här har jag ätit vegetarisk lasagne som var himla god med en färskpressad juice - bara så gott. Prova gärna någon av deras smoothies och shots. Rekommenderas för den som tänker ekologiskt. :-)

Tack Nonno H

Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Så skönt att slå sig ner och äta god varm mat på en trottoar mitt i Stockholm sista dagen i september. En vällagad grönsaksgryta med fräscha grönsaker till. Välj mellan bulgur eller annat tillbehör, eller som jag - extra grönsaker.
Nybakat rågbröd med härlig kaneldoft gjorde måltiden extra lyxig. Och ett stort glas frisk hallon-smoothie blev en perfekt efterrätt.
Bättre paus i lördagshetsen får man leta efter. Med bra sällskap blev det en skön återhämtning med bra påfyllning av energi utan konstiga tillsatser.

Tack Prahlin
Omdömet skrevs 6 september 2017

Mycket positivt är det rika utbudet av god vegetarisk mat tillagat på ekologiska råvaror. Negativt är att det blir trångt och stökigt samt att rätterna ibland inte når hela vägen vad gäller fräschhet och smak. Mycket nära en fyra i betyg dock.

Tack Hans H
Omdömet skrevs 16 augusti 2016

Kom hit för en fika med några vänner och var inte särskilt imponerad av utbudet till att börja med. Blev inte bättre när jag fick välja om då både mitt förstahandsval och andrahandsval var slut.

Tack Clara_in_the_world
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Fräsch, god och mycket mat. Kändes genuint hemlagat och bra kryddat. Jag åt broccoli och blomkålssoppa som var jättegod och jag fick även en regäl sallad till samt en apelsin (frukt ingick till måltiden).

Tack Kicki G

Resenärer som tittade på Organic Green tittade också på

Besökt Organic Green? Berätta vad du tyckte!