“Birthday”

Kök: Grekiskt
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

Vi var en grupp på fem personer som tog fem olika rätter. Alla vällagade och riktigt gott. Möjligen kunde portionerna vara något större.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack robertjH7742OL

Omdömet skrevs 1 augusti 2019 från mobil enhet

Väldigt god mat åt skaldjur musslor och stora räkor i jätte god gryta med grönsaker och vinet var perfekt till som avslutning fick vi varsin Ouzo trevlig servitör och fina kocken Lakkis

Datum för besöket: juli 2019
Tack mummin2014
Omdömet skrevs 27 februari 2019 från mobil enhet

Mycket god mat i en trevlig lokal. Lammet va väldigt mört och fint, vi provade några röror som va väldigt goda. Ett tips är att prova Stavros röra. Bra priser och ligger bra till.

Datum för besöket: februari 2019
1  Tack 568antep
Omdömet skrevs 15 februari 2019

Hade hittat detta ställe på nätet och det verkade bra, men jag blev rätt irriterad över att man fick betala 50 kronor per styck för de olika smårätterna, t o m för brödet! Tyckte inte heller att smaken på vissa rätter var så bra som jag förväntat mig, så jag kommer nog inte att gå dit igen.

Datum för besöket: januari 2019
Tack 990evau
Omdömet skrevs 13 februari 2019

Trevlig restaurang mitt på Södermalm. Bra stämning, god mat och bra service.
Åt en blandad meze till förrätt följt av lammracks som var perfekta. Att de även serverar grekisk Mythos-öl är ett plus.

Datum för besöket: februari 2019
Tack christopherh595

Resenärer som tittade på Stavros Taverna tittade också på

Besökt Stavros Taverna? Berätta vad du tyckte!