“Kaos service”

20:00
Rankad som nr 318 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Område: Östermalm

Vi var några tjejer som bokade 4 st bord och möttes av en äldre kvinnlig servitris som var så otrevlig att vi inte ens hann beställa förrän hon började tilltala oss på ett otrevligt sätt och sa att hade hon vetat att vi var så många i samma sällskap skulle vi inte få boka bord eftersom vi var så många?????? Alla satt fyra och fyra så vi satt inte ens alla tillsammans!!! Så hemsk upplevelse att jag inte rekommenderar restaurangen till någon och hon borde verkligen INTE jobba med service med den attityden. Vi gick från restaurangen till en Libanesisk restaurang runt hörnet bara, som hade så trevlig personal och bra mat, den rekommenderar jag!!!!

Datum för besöket: maj 2021
Tack AnnaLena83

Omdömet skrevs 5 maj 2021

Vi var här för en sen helglunch. Härlig lokal och härlig stämning. Maten supergod och vällagat. Smakerna satt där de skulle! Tyvärr var servicen under all kritik. Inte att personalen var otrevlig på något sätt men heller inte trevlig. När vi satte oss vid bordet vad vi enda sällskapet på hela restaurangen. Trots detta dröjde det väldigt länge innan vi fick beställa. Serveringspersonalen gick och pratade med varandra och andra kollegor och var väldigt ouppmärksamma. Efter förrätten fick vi vänta i stort sett till varmrätten kom in innan förrättstallrikar och bestick blev undanplockade. Något hög musik i lokalen. Har man det i åtanke kanske det ändå är värt ett besök för den väldigt goda maten och humana priser...?

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Sunneback
Omdömet skrevs 1 april 2021

Men knappt en timme på verandan och maten inte ens uppätet kommer en kvinnlig servitris och säger att vi måste gå. Vad händer? Vuxen mobbing,är vi ett ”fel” kund trots härkomst ifrån Östermalm och given millesbesökare. Gissa vart tog den fina humöret väggen. Oerhört tråkigt att på hemsida står 2/5 timma sittning, men på plats är det helt annat. Medans andra besökare satt vidare, trotts att de kom lång innan oss. En tjejgäng berättade att de satt från lunch och klockan var 17:00 när vi frågade hur längre satt de. Samma frågan ställde vi till en trevlig par som satt bredvid, de berättade att de bokade med, precis som vi och satt på verandan mera än 1,5 timme.#Restaurang Milles på #Strandvägen MOBBAR besökare och det är lite luktar illa. Ska du till #milles ikvällDetta är inte aprilskämt. Psst, var tvungen att ge stjärna, annars går inte publicera

Datum för besöket: april 2021
Tack 670anel
Omdömet skrevs 12 oktober 2020

Mycket god mat och trevlig restaurang, trevligt och smakfullt presenterade rätter. Tyvärr så var inte servicen optimal, tog lång tid att få in notan.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack Peter O
Omdömet skrevs 28 september 2020

Hade en fantastisk upplevelse här förra helgen. God mat, superbra service med uppmärksamma och kunniga servitörer. Speciellt källarmästaren imponerade med sin kunskap och passion för vin och mat.

Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: september 2020
Tack hatsbootsbourbon

Resenärer som tittade på Strandvägen 1 tittade också på

Besökt Strandvägen 1? Berätta vad du tyckte!