“Toppservice o jättegott”
Omdöme om Waipo Stockholm

Waipo Stockholm
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Waipo Stockholm har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 139 av 3 391 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: Restaurang Waipo erbjuder kinesisk fine dining i ett ytterst tilltalande prisläge. Vi serverar genuint smaksatta kinesiska maträtter med internationell touch. I Kina är restaurangbesöket en social tillställning – man träffas många, äter olika rätter och sitter länge. Vi vill visa våra gäster vad social dining kan vara. Våra maträtter serveras i tapasformat för att även två personer ska kunna dela på maten och äta mer socialt. Waipo finns med i matguiden Sveriges bästa bord och utsågs till Sveriges bästa kinarestaurang, 2013.
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

En restaurang som verkligen överträffade våra förväntningar. Åt de bästa räkdumplings någonsin o alla andra rätter var jättegoda. 3-4 smårätter krävs för att bli lagom mätt! Kommer hit igen! Perfekt ihop med besök på Stadsteatern

Tack Karin L

1923 av 705 omdömen

Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

En födelsedagsmiddag tillsammans med vänner.Vi gillade verkligen restaurangen.Trevlig atmosfär och en bra ljudnivå där man inte kände sig störd av de runtomkring. Maten var jättegod! Dumplings ,mmm vad goda de var. Vi kommer gärna tillbaka. Servicen var god och bra.

Tack Helena D
Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Vi käkade en sen lunch. Nästan bara vi i restaurangen. Maten var riktigt riktigt bra. Skulle säga 99 av 100. Trevlig personal. :)

1  Tack Fredrik B
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Vi alla 4 åt avsmakningsmeny 5-rätters...och det var en upplevelse. Så smakfullt upplagt, serverat och tillagat. Smakerna satt. Rekommenderas!
Tack för en fantastisk kväll!

Tack Birgitta L
Omdömet skrevs 8 mars 2018

Vi var 4st som alla åt avsmakningsmenyn (5 resp. 8 rätter)
aten var helt fantastisk och kom ut i lagom takt. Trevlig serveringspersonal och mysig lokal. Kommer gärna tillbaka!

Tack Plan714

Resenärer som tittade på Waipo Stockholm tittade också på

Besökt Waipo Stockholm? Berätta vad du tyckte!