“Alla hjärtans dag”
Omdöme om Waipo Stockholm

Waipo Stockholm
Boka med
Waipo Stockholm har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 184 av 3 529 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Norrmalm
Beskrivning: Restaurang Waipo erbjuder kinesisk fine dining i ett ytterst tilltalande prisläge. Vi serverar genuint smaksatta kinesiska maträtter med internationell touch. I Kina är restaurangbesöket en social tillställning – man träffas många, äter olika rätter och sitter länge. Vi vill visa våra gäster vad social dining kan vara. Våra maträtter serveras i tapasformat för att även två personer ska kunna dela på maten och äta mer socialt. Waipo finns med i matguiden Sveriges bästa bord och utsågs till Sveriges bästa kinarestaurang, 2013.
Omdömet skrevs 17 februari 2018

Nu hann jag och min fru inte med att just gå ut och äta på alla hjärtans dag, det vart ett par dagar efter. Men Waipo funkar perfekt för en par middag. Vi fick ett bord lite längre in I restaurangen och där kunde vi njuta fullt ut att god mat och det bästa sällskap man kan få. Restaurangen var fullsatt denna fredag kväll, av både sällskap och som vi par. Som sagt mycket god mat och trevlig personal, vi kommer att gå hit fler gånger.

Datum för besöket: februari 2018
Tack mickesoder

Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Vi åt en 5-rätters avsmakningsmeny med vinpaket. Rätterna kom in i lagom takt och vi var sååå nöjda med såväl den ”vanliga”avsmakningsmenyn som den vegetariska. Bra service, supergod mat och dryck och bra service. Dessutom mycket prisvärt!

Datum för besöket: februari 2018
Tack anncharlottee671
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Jag och min fru besökte Waipo med några vänner. Vi hade varit där tidigare och maten var lika bra som alltid. Ska man äta kinesiskt som är lite annorlunda är detta ett bra val. Tapas med kinesisk touch. Mycket bra!

Tack stefanh893

Väldigt nöjd efter kvällen
God mat och trevlig atmosfär
Trevlig personal Rekommenderas varmt kommer att besöka restaurangen igen.

Tack eleonorap440
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Kan verkligen rekommendera denna asiatiska resturang som har trevlig personal och vällagad mat till mycket bra priser.
Förrätten var kamusla och gambas och båda dessa rätter väldigt bra.
Varmrätt åt vi kyckling och anka
Där kycklingen vann p g av att jag inte kan äta kryddstark mat-fick ändå såsen till ankan separat men blev något för starkt ända,men ej beroende på att jag var tvungen prova.
Hit återvänder jag väldigt gärna.

Tack Jangen

Resenärer som tittade på Waipo Stockholm tittade också på

Besökt Waipo Stockholm? Berätta vad du tyckte!