“AW”

Kök: Skandinaviskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Trevlig miljö och trevlig personal. Lite annorlunda meny vilket var mycket positivt. Maten var god och vällagad. Vinet var utmärkt. Vi var allihop mycket nöjda.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Susanne V

Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Åt en ägg benedict som var god. Jag bad att få byta ut skinkan mot något vegetariskt och fick avocado istället. När notan kom såg jag att de tagit betalt för extra avocado. Snålt kan jag tycka med tanke på att jag bytte skinka mot avocado.

Ok service men inget utöver det extra. Ganska hög prisnivå för en kvarterskrog tycker jag.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Denimbird
Omdömet skrevs 24 november 2019 från mobil enhet

Åt brunch där. Ganska dyrt men maten var gott. Vi satt i källarvåningen, mysigt. Trevlig personal. Hundar är välkomna.

Tack Susanna P
Omdömet skrevs 18 november 2019

Denna restaurang ingick i vår food tour som restaurang nr 5. Vi fick först en drink som var fantastiskt och sen en egengjord öl som var minst lika fantastisk. Maten var en tallrik med fläsksida och entrecote som smakade väldigt bra och var perfekt tillagad

Tack DonTomasi
Omdömet skrevs 9 november 2019 från mobil enhet

Väl värt ett besök. Varm och mysig känsla, trevlig, kunnig och personlig personal. Min man inledde med ostron och jag tog en taco med gudomligt smakrik avokadoröra, Till varmrätt tog vi entrecote respektive tonfisk, båda rätterna höll höga fina smaker. Vi avrundade med en aromrik espresso med tryffel respektive crème brulée innan vi mycket nöjda och belåtna spatserade hem. Vi kommer garanterat återvända till detta trevliga ställe.

Tack Dahlgrens

Resenärer som tittade på Nytorget 6 tittade också på

Besökt Nytorget 6? Berätta vad du tyckte!