Spara

från 156,99 US$
från 43,73 US$
Omdömet skrevs 5 augusti 2021
Omdöme om: Abbamuseet

Jag var här för några år sedan. Aldrig varit ett fan av Abba, men ändå häftigt samt roliga aktiviteter!

Datum för upplevelsen: augusti 2021
1  Tack 542bella
ABBATheMuseum, Guest Relations Manager på ABBA The Museum, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2021

Hej!

Tack för att du tog dig tid att skriva en kommentar. Vi blir så glada att höra att du tyckte om utställningen :) Vi hoppas få välkomna dig igen i framtiden. Walk In. Dance Out. /Michaela och team ABBA The Museum

Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Spännande museum med massor av aktiviteter att göra, se och lyssna.
Jag valde audioguiden vilket var ett bra komplement.
Dock svårt att hålla avstånd då det var rätt mycket folk där inne, ett tips är att komma redan när de öppnar för att undvika värsta trängseln.
Annars ett bra museum med mycket att se på.

Datum för upplevelsen: augusti 2021
Tack Navigate37749759909
ABBATheMuseum, Guest Relations Manager på ABBA The Museum, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2021

Hej!
Tack för att du tagit dig tid att skriva en recension.
Vi blir så glada att höra att du tyckte om utställningen. Vi förstår din upplevelse och vi arbetar för att sprida ut våra besökare så mycket som möjligt.

Vi vill alltid ge våra gäster en fantastisk upplevelse vilket gör din recension så viktig för oss, så varmt tack igen!
Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss :)
/Michaela & Team ABBA The Museum

Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Ett absolut måste för alla som hänförts av ABBAs musik, musikaler och filmer. Erbjuder möjlighet att sjunga låtar och att dansa med som en femte medlem i bandet

Datum för upplevelsen: juni 2021
1  Tack Robert T
ABBATheMuseum, Guest Relations Manager på ABBA The Museum, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2021

Hej
Tack för att du tagit dig tid att skriva en recension.
Vi är så glada att höra att du hade roligt hos oss.
Vi arbetar hårt med att ge våra gäster en fantastisk upplevelse vilket gör din recension så viktig för oss så varmt tack igen! Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss :)

/Michaela & Team ABBA The Museum

Omdömet skrevs 19 oktober 2020 från mobil enhet

Kan verkligen rekommendera ett besök där, en fin berättelse med bra musik i trevlig miljö. Verkligen värt ett besök

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack Hjertat
ABBATheMuseum, Manager på ABBA The Museum, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2020

Hej Hjertat,
Tack för att du tagit dig tid att skriva en recension.
Vi är glada över att ditt besök på ABBA The Museum överträffade dina förväntningar och att du varmt rekommenderar ett besök hos oss :)
Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss!
/Helena

Omdömet skrevs 14 oktober 2020 från mobil enhet

Det bästa museet jag varit på, det är som att komma in i en ny värld. Många sinnen stimuleras på det här museet!

Datum för upplevelsen: november 2019
1  Tack typstefania
ABBATheMuseum, Manager på ABBA The Museum, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2020

Hej typstefania,
Tack för att du tagit dig tid att skriva en recension.
Vi är glada över att ditt besök på ABBA The Museum överträffade dina förväntningar och att du tycker vi är det bästa museet <3
Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss :)
/Helena