Spara

från 155,29 US$
Mer information
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet
Omdöme om: Abbamuseet

Överraskade trevligt! Mycket att se och göra. Mycket trevligt och prisvärt. Helikopterturen var verkligen verklighetstroget.

Tack 717ullas
Omdömet skrevs 26 januari 2020

Museet var väldigt interaktivt och mycket roligt att vara på. Vi älskar ABBA och det överträffade alla våra förväntningar!

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack ElsaVik
ABBATheMuseum, Manager på ABBA The Museum, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2020

Hej ElsaVik,
Tack för att du tagit dig tid att skriva en recension.
Vi är glada över att ditt besök på ABBA The Museum överträffade dina förväntningar och att du hade väldigt roligt hos oss :)
Vi arbetar hårt med att ge våra gäster en fantastisk upplevelse vilket gör din recension så viktig för oss så varmt tack igen!
Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss :)
Walk In. Dance Out.
Vänligen,
Helena

Omdömet skrevs 16 januari 2020
Omdöme om: Abbamuseet

God mat , bra läge, bra museum. Jag gillar stället i sig och att det är så bra guider. Mycket bra omsagt.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
Tack lawape
Omdömet skrevs 7 januari 2020
Omdöme om: Abbamuseet

Här finns all information om ABBA och vad de enskilda artisterna gjorde före sina karriärer. Även en del om vad som skett efter splitten.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack FredrikCn
Omdömet skrevs 18 december 2019

ABBA och dess musik fortsätter att leva och att få en överblick över deras resa är fantastiskt. Många av dom kläder dom använde, alla utmärkelser, filmer, fotografier osv visar hur stora dom var/är fortsatt. Rekommenderas.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack P_Anders_L