“Varm stämning och gott!”
Omdöme om Ciao Ciao Due

Ciao Ciao Due
Rankad som nr 712 av 3 444 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

På väg till Matteuspassionen i Engelbrektskyrkan åt vi lamm respektive kalv med ett varsitt glas vin. Trevligt bemötande, god mat, varm och vänlig stämning. Kort sagt ett bra val!

Tack birdiebixz

Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Har ätit på denna restaurang sedan den öppnades regelbundet och man blir aldrig besviken absolut bästa pizzan i Stockholm , lasagnen är inte fy skam den heller längtar tillbaka , rekomderar verkligen denna restaurang .

Tack Jörgen Ö
Omdömet skrevs 20 februari 2018

Vår servitör var väldigt bra och lyhörd, dubbelkollade ingredienter efter behov/allergier osv. Vi testade KOL-pizzorna, det var absolut bästa pissan jag någonsin haft.

Tack Nina L
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Vi stannade för ett besök då vi var sugna på pizza och var i närheten.
Jättetrevligt på alla sätt.
God mat och trevlig personal.

Tack Albechio
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Brukar gå hit efter konsert i Engelbrekt. Bra service goda pizzor gott vin torrt bröd trevlig service. Rekommenderas

Tack Kenneth S

Resenärer som tittade på Ciao Ciao Due tittade också på

Besökt Ciao Ciao Due? Berätta vad du tyckte!