“Fantastisk mat och miljö!”
Omdöme om Oaxen Krog & Slip

Oaxen Krog & Slip
Rankad som nr 65 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn

Denna restaurang är värd ett besök, den är populär så det krävs bokning långt i förväg. Man serverar avsmakningsmenyer som är fantastiska och prisvärda, dock i den högre prisklassen, passar både för par och familjer, förutsatt att man är beredd att betala lite mer. En fantastisk matupplevelse som vi varmt rekommenderar!

Tack Max H

Oaxen krog visar upp sin bästa höstkostym med en härlig blandning av skaldjur och vegitariska rätter. Karljohan, pilgrimsmussla, havskräfta som de lysande stjärnorna i en välkomponerad ensemble av rätter. Vin och service håller samma höga klass.

Tack Anders L
Omdömet skrevs 6 oktober 2018

Besökte Oaxen Krog som med sina två Michelinstjärnor gav oss en upplevelse i toppklass. En "föreställning" på ca fyra timmar om ca 20 serveringar, där smakarna var fantastiska. Bra viner till detta. Personlig diskret bra service. Med champagne, vinpaket o avec blev kostnaden ca 4.500 kr per person, men det är det väl värt. En upplevelse utöver det vanliga om man är mat och vinintresserad.

Tack StorclaesLink_ping
Omdömet skrevs 27 september 2018

Varierande och god meny med bra dryckeslista. Vällagat och goda smaker i balans. Lokalen är charmig och platsen med utsikt över Beckolm och fjärdarna är förtrollande i kvällsljuset

Tack JohanG1493
Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

En middag med frun på Slipen innan konsert på Circus. Maten smakade mycket bra och fin service. Det ingår lök i det mesta, men de kunde ordna utan, då en av oss inte tål lök. Rekommenderas.

Tack Ralf W

Resenärer som tittade på Oaxen Krog & Slip tittade också på

Besökt Oaxen Krog & Slip? Berätta vad du tyckte!