“Mycket trevlig miljö i denna gömda pärla”
Omdöme om Oaxen Krog & Slip

Oaxen Krog & Slip
Rankad som nr 73 av 3 531 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Omdömet skrevs 27 september 2018

Varierande och god meny med bra dryckeslista. Vällagat och goda smaker i balans. Lokalen är charmig och platsen med utsikt över Beckolm och fjärdarna är förtrollande i kvällsljuset

Datum för besöket: september 2018
Tack JohanG1493

1923 av 845 omdömen

Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

En middag med frun på Slipen innan konsert på Circus. Maten smakade mycket bra och fin service. Det ingår lök i det mesta, men de kunde ordna utan, då en av oss inte tål lök. Rekommenderas.

Datum för besöket: september 2018
Tack 119ralfw
Omdömet skrevs 3 september 2018

På Oaxen Krog & Slip åt jag den största och kanske godaste fisk jag någonsin ätit. Vi var fyra personer som delade på en jättelik flundra. Ja, det finns naturligtvis större flundror i havet, men jag har aldrig varit med om att få in en så gigantisk fisk på bordet. Till detta hittade vi ett riktigt bra vin med hjälp av en duktig sommelier. För den som uppskattar riktigt bra mat och gott vin i trevlig miljö kan jag rekommendera detta ställe.

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Georg E
Omdömet skrevs 2 september 2018

Vi valde dagens fisk, vällagad och smakade gott, men lite mer grönsaker istället för några gurkskivor hade vi uppskattat.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Pia L
Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Alla var mycket nöjda med maten, även barnen. Trevligt att dela på rätterna. Väldigt goda grönsaker!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Patricia J

Resenärer som tittade på Oaxen Krog & Slip tittade också på

Besökt Oaxen Krog & Slip? Berätta vad du tyckte!