“Min favorit i Stockholm”
Omdöme om Oaxen Krog & Slip

Oaxen Krog & Slip
Rankad som nr 48 av 3 342 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Omdömet skrevs mars 11 2017 från mobil enhet

Jag föredrar Oaxen Slip - en av mina favoriter i Stockholm! Bra service, sjukt god mat, perfekt plats vid vattnet på Djurgården.

Tack Mickolina

Omdömet skrevs mars 4 2017 från mobil enhet

Redan när de låg på Oaxen var restaurangen fantastisk. Men flytten har inte gjort de sämre. Fantastisk placering i en mysig inredd lokal, och servicen håller enormt bra nivå. Maten håller toppklass, kostar lite men värt varenda krona.

Tack Kristofer U
Omdömet skrevs februari 28 2017 från mobil enhet

Fantastisk god lunch, tog makrill och det smakade magiskt! Till dessert bjöds vi på en liten välsmakande semla till kaffet. Spännande och originell lokal, som är vackert belägen ute på Djurgården.

Tack KikiRn2015
Omdömet skrevs februari 26 2017 från mobil enhet

Aptitretarna var extremt vackra, men maten stack inte ut.?Fick ryggbiff som ingen av oss kunde tugga då den var så seg, ingen kommentar alls från personalen eller köket trots att vi påpekade det. De som serverade hade inte heller den kollen de skall ha

3  Tack tomask1212
Omdömet skrevs februari 25 2017

Omdömet gäller SLIPEN.
Restaurangen är egentligen två restauranger, en Slip och en Krog. Krogen har på fredagar och lördagar en 10-rätters.
Slipen, har a la carte, eller en enklare meny. Men rätterna är perfekt tillagade. Serviden personlig och inte stressad. Restaurangen tar in ett sällskap per 15 min så att man hinner i lugn och ro sätta sig m.m.
Har varit här ett par gånger, och man blir inte besviken.

Tack Mr_Johannesson

Resenärer som tittade på Oaxen Krog & Slip tittade också på

Besökt Oaxen Krog & Slip? Berätta vad du tyckte!