“En helhetsupplevelse!”

Rankad som nr 196 av 3 326 Restauranger i Stockholm
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Beskrivning: CulturBar är en restaurang och bar med svenska moderna smaker i både baren och restaurangen. På CulturBar prioriteras kvalitén på råvarorna, god service och matchning av mat och dryck. Vår stil är enkel och opretentiös, vi gillar inte krångel utan tycker om att hjälpa gästen få en trevlig kväll. Är du törstig serverar vi dig något gott att dricka. Är du hungrig har vi mat du kommer att tycka om. Till CulturBar kommer stockholmare och turister och samsas sida vid sida på våra uppskattade afterwork. Kom hit och känn stämningen av social dining och social drinking. Vi finns på Österlånggatan 34 i Gamla Stan. Välkommen!

Fantastisk mat med rolig variation i linje med säsong. Mycket trevlig och kunnig servis som förhöjde upplevelsen ytterligare! Smakfullt och fint inrett med stämningsfull musik.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack C2163XIannah

Omdömet skrevs 2 september 2020 från mobil enhet

Outstanding , service och bemötande är toppklass, maten är så god börja med löjromschips och bröd sedan älskar jag brysselkålen och råbiff samt kålen en lycka att få äta denna fantastiska mat och med servicen därtill , klart ett av de böttre ställena i stockholm

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack fredrikk6
anderss312, Annat på Cultur Bar & Restaurang, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack så mycket!
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 14 mars 2020 från mobil enhet

Mycket mysigt, goda smårätter som går att plocka ihop efter eget önskemål och bra priser. Framförallt trevlig personal. Jag spillde vin på min vita skjorta och fick en skjorta av servitören. Annars hade jag varit tvungen att gå hem.

Datum för besöket: mars 2020
1  Tack CharlotteC2521

Stort tack för ditt omdöme.
Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 14 mars 2020 från mobil enhet

Förstklassig personal som verkligen gillar sitt jobb⭐. En varning för de frasiga brysselkålen. De är beroendeframkallande.

Datum för besöket: mars 2020
2  Tack Roving787288

Vad roligt att höra!
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 19 december 2019

Har tagit ett par luncher med mindre grupper på Cultur på Österlånggatan. Mycket gott, trevlig atmosfär men inte 100%. Ibland får man vänta lite för länge på maten för att vara på lunchen - men när den kommer smakar den mycket bra.

Datum för besöket: november 2019
Tack SvenHakan

Tack för ditt omdöme och feedback.
Välkomna tillbaka!

Resenärer som tittade på Cultur Bar & Restaurang tittade också på

Besökt Cultur Bar & Restaurang? Berätta vad du tyckte!