“Kall pizza”

Kök: Italienskt
Område: Enskededalen
Område: Enskededalen
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Trots att vi endast var ett fåtal gäster fick vi vänta länge på vår mat och när den kom var pizzan kall och osten inte smällt. Lam service & olja & peppar mm fick vi gå och hämta själva. Fin inredning & bra med trevlig uteservering.

3  Tack zarahw2015

Omdömet skrevs 16 juni 2017 från mobil enhet

Här kan du i en mysig atmosfär inta delikata rätter från det Italienska köket. Servicen är utmärkt!
Du tar tunnelbanan till Kärrtorp.

Tack Marie B
Omdömet skrevs 16 juni 2017 från mobil enhet

Saporis pizzor har varit i en klass för sig så de blev ett givet val på semesterns första dag och till U21-EM. Tyvärr så måste de ha bytt ägare eller åtminstone bytt pizzabagare för pizzorna var högst ordinära, ganska smaklösa med degig botten, borta var mozzarellan och den väldigt goda tomatsåsen. Inte värt kalorierna.

1  Tack Berno H
Siyabend B, Chef på Sapori Italiani, svarade på det här omdömetSvarade 4 september 2017

Hej Berno,
Vi har inte byttägare eller pizzabagare. Det beror på när du kom en under sommarn så hade våra bagare åkt på semester och vi hade hyrt in en ersättare. Vi ber hemskt om ursäkt för att pizzan inte var som förväntad.

Välkommen åter hälsningar personalen.

Omdömet skrevs 30 maj 2017

Eftersom restaurangen doldes bakom byggnadsställningar p g a pågående renovering så var väl förväntningarna inte så stora. Men den italienska lilla kvarterskrogen serverade pasta i god klass. Även vår multiallergiker serverades glutenfri pasta med innehåll som i hon i övrigt kunde hantera.
Personalen var glad och trevlig och såg till att vi fick den service vi behövde.

Datum för besöket: april 2017
Tack BirgittaK374
Omdömet skrevs 26 oktober 2016 från mobil enhet

Bra service och riktigt god, vällagad mat. Mycket bra helgetsuppfattning av stället. Kanske inte så soft atmosfär i lokalen som det skulle kunna vara.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Sofie E

Resenärer som tittade på Sapori Italiani tittade också på

Besökt Sapori Italiani? Berätta vad du tyckte!