“Mycket bra”
Omdöme om O`Pizzicato

O`Pizzicato
Boka med
O`Pizzicato har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 181 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Kök: Grill
Beskrivning: O`Pizzicato är en familjeägd italiensk restaurang som startades 2004 av två bröder. Sedan ett antal år tillbaka drivs den av hela familjen från båda sidorna där visionen är att erbjuda italiensk mat och dryck med passion, kärlek och kunskap. När restaurangen startades serverades det endast pizza, pasta och deli med fokus på det förstnämnda. Men med åren utvecklades det och det börjades serveras både kött och fiskrätter med alkoholhaltiga drycker. 2011 beslutades att de erkända goda pizzorna skulle sluta att serveras för att fokusera djupare på det italienska köket med viner från de flesta italienska regioner. Utveckling är en annan vision på O`Pizzicato och i februari, 2015 genomfördes en modernisering av lokalens interiör. För att avnjuta en trevlig middag gör ni det genom att boka bord via våran hemsida, mail eller telefon. Vid större sällskap på över 12 personer anordnas olika menyförslag där förrätt och varmrätt serveras. Ett besök på O`Pizzicato med familj, dina vänner eller arbetskollegor innebär alltid en upplevelse då vår högsta strävan är att ni ska lämna restaurangen med bästa möjliga intryck. Varmt välkoma =) Med vänlig hälsning, Familjen
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Kunnig och mycket trevlig personal. Man blir väl omhändertagen och väldigt god mat och vin till bra priser.

Tack 865matsb

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Ville fira min födelsedag med en god lunch. Tur att vi hade bokat bord det var fullt. Lugn och trevlig servering trotts det. Så underbart god mat vi var super nöjda och kommer gärna tillbaka

Tack Gunilla M
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Trevlig personal som tar hand om dig. Maten serveras och är snyggt upplagt . Vad man nu än äter så är det fantastiskt gott. Väl värt ett besök här.

Tack Vandringen1a
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Autentisk italiensk känsla med stort utbud av italienska viner. Riktigt god mat, framför allt kötträtterna och tryffelpastan vilket alla mina vänner håller med om. Jag har aldrig gått härifrån besviken!

Största pluset går till den hängivna personalen som ger personlig och professionell service.

Rekommenderas starkt.

Tack hanachelsea
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat i trevlig miljö. Bra service. Vi kom dit en fredag 17.30 och det var så gott som fullsatt.

1  Tack Thomas H

Resenärer som tittade på O`Pizzicato tittade också på

Besökt O`Pizzicato? Berätta vad du tyckte!