“Succé ”

Rankad som nr 91 av 3 338 Restauranger i Stockholm
Kök: Spanskt
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Riktigt god, välgjord tapas och härlig stämning på restaurangen. Bra service med trevlig personal. Rekommenderas starkt!

Tack tonybZ554YF

Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Väldigt bra service. Speciellt Xino är en klippa på att sprida glädje runt sig. Tapasen är varierad. Lammracken kan jag äta till frukost, lunch och middag alla dagar i veckan. Kanonrestaurang med flertal rätter som håller hög klass.

Tack Johan C
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god mat och bra service. Utomlandsatmosfär. Trevlig personal. Hit kommer man gärna fler gånger.

Tack Y6823CTpers
Omdömet skrevs 18 juli 2020

Bästa tapasstället i Stockholm! Supergod mat, snabb service och underbar personal Rekommenderar alla att besöka Aqui tapas!

Tack 314mimij
Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

Riktigt god tapas mat.
Trevliga servitörer som skojade med barnen och gav dom hattar :)
God öl.
Vi kommer tillbaka nästa gång vi är i Sthlm

Tack dennishagert

Resenärer som tittade på Aqui Tapas Bar tittade också på

Besökt Aqui Tapas Bar? Berätta vad du tyckte!