“Mysig kväll med familj”

20:00
Rankad som nr 95 av 3 783 Restauranger i Stockholm
Kök: Spanskt
Område: Norrmalm

Trevlig personal, härlig atmosfär och god mat. Vi åt många olika rätter som vi delade på och allt var mycket gott. Kommer gärna tillbaka!

Tack annaj203

Supertrevliga servitörer men riktigt grinig diskplockare.
Mysig miljö men mycket hög ljudvolym.
Otroligt goda lammracks men supertorr och tunn oxfilé.
Det finns många tapasrestauranger i Stockholm och såhär ojämn ska inte upplevelsen behöva vara.

Tack ritacI5278IT
Omdömet skrevs 8 september 2019 från mobil enhet

Trevlig tapasrestaurang. Stort utbud av rätter. Relativt hög ljudnivå som uppvägdes av den gemytliga stämningen och den trevliga personalen.

Tack ansbon
Omdömet skrevs 2 september 2019 från mobil enhet

10 rätter (vi frågade efter en rekommenderad lista, och gick på den) på 3 pers ett par öl. Allt var toppengott, trevlig personal, trevlig atmosfär. Rekommenderas!

Tack J8790IWfredrikk
Omdömet skrevs 25 augusti 2019 från mobil enhet

Maten va bra. Lammracks va jättegott men laxen va torr. Många olika tapasrätter att prova.
Servicen va trevlig och snabb.
Miljön är lite sunkig och mörk. Lokalen va full och trevlig.
Vinlistan är tråkig och inte ett enda vin ifrån området Ribera del duero. Riojan vi fick istället va ok. Husets Cava va god.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack piggelin69

Resenärer som tittade på Aqui Tapas Bar tittade också på

Besökt Aqui Tapas Bar? Berätta vad du tyckte!