“After work”

20:00
Rankad som nr 92 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Kök: Spanskt
Område: Norrmalm

10 rätter (vi frågade efter en rekommenderad lista, och gick på den) på 3 pers ett par öl. Allt var toppengott, trevlig personal, trevlig atmosfär. Rekommenderas!

Datum för besöket: september 2019
Tack J8790IWfredrikk

Maten va bra. Lammracks va jättegott men laxen va torr. Många olika tapasrätter att prova.
Servicen va trevlig och snabb.
Miljön är lite sunkig och mörk. Lokalen va full och trevlig.
Vinlistan är tråkig och inte ett enda vin ifrån området Ribera del duero. Riojan vi fick istället va ok. Husets Cava va god.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack piggelin69

Firade en arbetskamrat som fyllt 50 år tillsammans med sju andra jobbarkompisar på denna mycket trivsamma restaurang. Allt som serverades var mycket gott och det gjordes hela tiden snabbt, med ett leende på läpparna av trevlig personal.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Conta63
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Bra service och snabb. Vi tog in 5 olika rätter och samtliga var jättegoda. Det var vårt andra besök men inte det sista.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Sweden_Uppsala
Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Supersmarrigt, bra service när man anländer, mat och dryck kommer fort och håller hög standard. När vi däremot bad om notan fick vi påminna tre gånger och väntade i totalt
35 minuter på att få betala.

Datum för besöket: juli 2019
Tack bingestam

Resenärer som tittade på Aqui Tapas Bar tittade också på

Besökt Aqui Tapas Bar? Berätta vad du tyckte!