“Utmärkt restaurang! ”
Omdöme om Aqui Tapas Bar

Aqui Tapas Bar
Boka med
Aqui Tapas Bar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 32 av 3 228 Restauranger i Stockholm
Kök: Spanskt
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs april 8 2017 från mobil enhet

Kan rekommendera varmt restaurangen, god mat och toppen personal. Maten kom snabbt och alla var mycket nöjda! Kommer att besöka denna restaurang pånytt.

Tack Linda V

Omdömet skrevs april 7 2017

Väldigt bra tapas. Vi var 5 och åt ca 20 olika sorter. Allt var genomgående hög klass och utmärkt tillagat. Aningen trångt för min, smak litet bord för 4 där den 5:e satt på kanten. Kunde finnas några fler ölsorter att välja på .

Tack Emerax
Omdömet skrevs april 7 2017

Av en ren slump hamnade vi på Aqui Tapas bar. Tur var väl det. Verkligen trevligt, väldigt gott, kul meny och klart prisvärt. Husets röda vin var trots ett vettigt pris en positiv överraskning. Ovan på detta proffsig personal, skön miljö och bra stämning. Vi kommer tillbaka.

Tack Kai S
Omdömet skrevs april 5 2017 från mobil enhet

Känner dock som personalen jagade på oss lite trots halvfull lokal
3 personer delade på 9 tapas och maten är bra.

Tack Caruttah
Omdömet skrevs april 2 2017 från mobil enhet

Så oerhört nöjda med maten!! Allt var jätte gott, väl tilltagna portioner. Trevlig personal och mysig stämning. Kan verkligen rekommendera detta ställe!!

Tack cechal81

Resenärer som tittade på Aqui Tapas Bar tittade också på

Besökt Aqui Tapas Bar? Berätta vad du tyckte!