Aqui Tapas Bar
Boka med
Aqui Tapas Bar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 32 av 3 228 Restauranger i Stockholm
Kök: Spanskt
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs april 7 2017

Av en ren slump hamnade vi på Aqui Tapas bar. Tur var väl det. Verkligen trevligt, väldigt gott, kul meny och klart prisvärt. Husets röda vin var trots ett vettigt pris en positiv överraskning. Ovan på detta proffsig personal, skön miljö och bra stämning. Vi kommer tillbaka.

Tack Kai S

Omdömet skrevs april 5 2017 från mobil enhet

Känner dock som personalen jagade på oss lite trots halvfull lokal
3 personer delade på 9 tapas och maten är bra.

Tack Caruttah
Omdömet skrevs april 2 2017 från mobil enhet

Så oerhört nöjda med maten!! Allt var jätte gott, väl tilltagna portioner. Trevlig personal och mysig stämning. Kan verkligen rekommendera detta ställe!!

Tack cechal81
Omdömet skrevs mars 31 2017 från mobil enhet

Bästa rätterna var getost på toast och baconinlindade dadlar. Besviken på kycklingspettet som var torrt. Mycket folk och tight mellan borden.

Tack Maria M
Omdömet skrevs mars 30 2017 från mobil enhet

Var där en onsdag kväll för lättare middag. Personalen var tillräckligt trevlig och det gick snabbt att få maten som var god men inte utmärkande. Miljön var inge vidare och det var extremt hög ljudnivå.

Tack Louise P

Resenärer som tittade på Aqui Tapas Bar tittade också på

Besökt Aqui Tapas Bar? Berätta vad du tyckte!