“Trevlig personal och maten var god!”
Omdöme om Aqui Tapas Bar

Aqui Tapas Bar
Boka med
Aqui Tapas Bar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 30 av 3 163 Restauranger i Stockholm
Kök: Spanskt
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs mars 31 2017 från mobil enhet

Bästa rätterna var getost på toast och baconinlindade dadlar. Besviken på kycklingspettet som var torrt. Mycket folk och tight mellan borden.

Tack Maria M

Omdömet skrevs mars 30 2017 från mobil enhet

Var där en onsdag kväll för lättare middag. Personalen var tillräckligt trevlig och det gick snabbt att få maten som var god men inte utmärkande. Miljön var inge vidare och det var extremt hög ljudnivå.

Tack Louise P
Omdömet skrevs mars 29 2017

Tapas i mängder ; )
Väldigt många varianter att välja mellan. Vi provade 8 olika och alla var faktiskt väldigt bra.
Tyvärr så tar alla dessa talrikar rätt mkt plats och plats är det inte så gott om här.
Men goda smaker och tapas rakt upp och ner, inga krusiduller.
Blir lätt lite "stimmig" stämning.

Tack Niklas S
Omdömet skrevs mars 27 2017

Fjärde gången vi gästar Aqui! Fullträff även denna gång = imponerande. Vi är fyra personer som väljer tio olika tapas. Trots fullsatt så serveras alla tio inte långt efter beställning. Och de är alla utsökta, särskilt de grillade lammracksen som smälter i munnen! Servicen är på tå och mycket prisvärt.

Tack Mikael A
Omdömet skrevs mars 23 2017 från mobil enhet

Har besökt stället tre ggr.
Maten är god men det är packat med folk och svårt att få bord om man inte beställt innan. Känner mig alltid lite stressad pga ovanstående. Men trots det så gillar jag stället men ingen klar 5-a.

Tack Solgott

Resenärer som tittade på Aqui Tapas Bar tittade också på

Besökt Aqui Tapas Bar? Berätta vad du tyckte!