“Vi åt avsmakningsmeny säsong.”
Omdöme om Farang

Farang
Rankad som nr 67 av 3 384 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Vi åt avsmakningsmeny säsong. Alla rätter smakade fantastiskt, några bättre än så. Trevlig personal. Gå dit.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Wander814435

Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Mitt 3:e besök och restaurangen fortsätter att hålla måttet. Maten är asiatisk med tonvikt åt thailändskt. Massor av härliga smaker, syra, lite starkt allt väl avvägt. Maten är riklig så om man väljer att dela så räcker en rätt var. Avsmakningsmeny är värd att prova. Mycket trevlig och snabb service. Tyvärr ganska hög ljudvolym när det är många gäster

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack JukkaRi
Omdömet skrevs 16 december 2019

Premiärbesöket efter att ha hört många rekommendationer. Åt en avsmakningsmeny som var väldigt god, med bra och personlig service ifrån kunnig personal. Dock så smolkades bägaren när vi skulle hämta våra jackor i garderoben när garderobiären sa "Ni Hao" till oss, han menade förstås inget illa men personalen borde inte vara så osmaklig att gissa bakgrund på sina gäster då det kan slå väldigt fel och gästen kan ta det som en grov förolämpning, framförallt inte då det i detta fall handlar om en restaurang med just asiatiskt tema.

Datum för besöket: mars 2019
6  Tack Martin C
Omdömet skrevs 13 december 2019 från mobil enhet

Då vi har valt bort allt som liknar julbord så valde vi Farang. Jag har varit här ett antal gånger genom åren, och det är grymt att dom fortfarande håller så hög klass! Riktigt bra och trevligt rakt igenom, är fortfarande en av dom bästa asiatiska i STOCKHOLM

Datum för besöket: december 2019
1  Tack 909mickea
Omdömet skrevs 24 november 2019 från mobil enhet

Lokalen var väldigt stor och mörk, men ändå ganska mysig känsla. Maten var väldigt god med spännande smaker. Vi tyckte prisnivån var bra i förhållande till upplevelsen och vi kommer garanterat att komma tillbaka!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack jessicalH5585DR

Resenärer som tittade på Farang tittade också på

Besökt Farang? Berätta vad du tyckte!