“Lyx Restaurang”

Farang
Rankad som nr 25 av 3 228 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Omdömet skrevs mars 19 2017

Toppen restaurang med otroligt bra service, lyxigt goda maträtter, trevlig stämning, mycket folk, fullsatt redan kl 18, de öppnar kl 17, boka bord i mycket god tid för att vara säker på att få en helkväll, det enda negativa skulle vara att man blev lite sressad av alla maträtter som de kom fram med men det gäller avsmakningsmenyn, men är verkligen att rekommendera.

Tack Larsåke D

Omdömet skrevs mars 15 2017 från mobil enhet

Beställde signaturmeny om 8 rätter. Fantastiska smaker men service är forcerad. Hinner knappt avsluta ena rätten när nästa står på bordet. Personal trevlig men mekanisk i sitt sätt att bemöta gästerna. Krispig gris är fantastisk likaså cha plu blad med varmrökt lax men tyvärr fick vi inte softshell crab nyfriterad så den var en besvikelse. Personal informerade inte om att två rätter skulle ätas tillsammans utan ställde fram båda samtidigt utan kommentar. Hade gärna gett högre betyg på smakerna men service drog tyvärr ned helhetsupplevelsen.

1  Tack katjasd
Omdömet skrevs mars 13 2017 från mobil enhet

Riktigt bra mat och en cool atmosfär. När jag var där var det utmärkt service och betyget kunde lika gärna va högre men någon rätt var fantastisk och en papayasallad inte lika bra. Kommer gå dit igen och testa en hel avsmakningsmeny nästa gång.

2  Tack Mattias B
Omdömet skrevs mars 11 2017 från mobil enhet

Farang är en stor och exklusiv asiatisk restaurang med en intressant avsmakningsmeny till lunch. Denna dag dominerades dock för många av rätterna av kokos. Lågmäld och proffsig service.

1  Tack Camilla F
Omdömet skrevs mars 9 2017 från mobil enhet

Fick denna restaurang rekommenderad av flera och bokade en kväll för en jobb middag. De har 2 menyer, varav en innehållande deras klassiska rätter - som vi tog. Rätterna kom in family style vilket var till fördel då vi endast var 8 pers. Gillar man asiatisk och vill ha fusion från många asiatiska kök är detta utmärkt! Mycket gott i trevlig miljö!

1  Tack Erik B

Resenärer som tittade på Farang tittade också på

Besökt Farang? Berätta vad du tyckte!