“Coolt och gott”

Farang
Rankad som nr 24 av 3 164 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Omdömet skrevs mars 13 2017 från mobil enhet

Riktigt bra mat och en cool atmosfär. När jag var där var det utmärkt service och betyget kunde lika gärna va högre men någon rätt var fantastisk och en papayasallad inte lika bra. Kommer gå dit igen och testa en hel avsmakningsmeny nästa gång.

2  Tack Mattias B

Omdömet skrevs mars 11 2017 från mobil enhet

Farang är en stor och exklusiv asiatisk restaurang med en intressant avsmakningsmeny till lunch. Denna dag dominerades dock för många av rätterna av kokos. Lågmäld och proffsig service.

1  Tack Camilla F
Omdömet skrevs mars 9 2017 från mobil enhet

Fick denna restaurang rekommenderad av flera och bokade en kväll för en jobb middag. De har 2 menyer, varav en innehållande deras klassiska rätter - som vi tog. Rätterna kom in family style vilket var till fördel då vi endast var 8 pers. Gillar man asiatisk och vill ha fusion från många asiatiska kök är detta utmärkt! Mycket gott i trevlig miljö!

1  Tack Erik B
Omdömet skrevs mars 8 2017 från mobil enhet

Jag lägger gärna mycket pengar på god mat, det är värt det. Maten här var god, absolut, men inget speciellt extra vad jag hade förväntat mig. Personalen var duktig och kunnig , rekommenderar avsmakningsmeny med lite av allt!

1  Tack Michelle N
Omdömet skrevs mars 2 2017 från mobil enhet

Supergott, men ett minus är att det är alldeles för dyrt för upplevelsen! Ett glas vin till maten 135 kr är ej okey. Och ett annat minus är ljudnivån i lokalen, man får höja rösten otroligt till varann för o höra vad som sägs!!!

1  Tack mirmiran

Resenärer som tittade på Farang tittade också på

Besökt Farang? Berätta vad du tyckte!