“Bra Italienare alldeles i början på Upplandsgatan från Norra Bantorget”

Ristorante Da Peppe Due
Boka bord
lör 21/9
20:00
Rankad som nr 106 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 21 juni 2019

Trevlig Italiensk restaurang med vänlig och uppmärksam betjäning. Bra med uteplatser utmed Upplandsgatan sommartid. Relativt stor meny med mycket att välja på. Vällagat och rikliga portioner. Förhållandevis prisvärt. Inte så stor vinlista, men fullt tillräckligt med bra viner.

Datum för besöket: juni 2019
Tack Stefan H

Omdömet skrevs 16 maj 2019 från mobil enhet

Tja, inte är maten så märkvärdig och miljön är väl inte heller mycket att hurra för.
Det är absolut inte dåligt men jag har bpde ätit bättre och billigare samt suttit bättre.
Nä, jag testar en annan restaurang nästa gång.

Datum för besöket: maj 2019
Tack andlar123
Omdömet skrevs 12 maj 2019

Vi bokade på ett The Fork erbjudande utan alltför höga förväntningar. Restaurangen var mysig och med ett lugn i lokalen. Personalen var oerhört vänliga och hjälpsamma.
Våra pastarätter var över all förväntan.
Vi kommer att gå tillbaka då vi känner för en bra lokal italienare!

Datum för besöket: maj 2019
Tack Msoderhall
Omdömet skrevs 29 april 2019 från mobil enhet

Ser ut som en vanlig pizzeria från utsidan. Men väl inne, så är det en ytterst mysig och estetiskt tilltalande italiensk restaurang. Service och mat är verkligen toppen. Alla i sällskapet valde olika och alla var lika nöjda. Bra utbud på vin. Extra plus för servitörens känsla för när man kunde prata lite extra.

Datum för besöket: april 2019
Tack 672mikaell
Omdömet skrevs 22 april 2019 från mobil enhet

Besökte denna mysiga Italienska restaurang på påskdagen med familjen. Bra personal som tog väl hand oss och speciellt uppskattade vi att det fanns glutenfri pasta eftersom två i familjen har celiaki. Pastan med oxfilé var bra. Provade en Italiensk blond ale som inte finns på systemet. Även den var bra. Kan rekommendera denna restaurang.

Datum för besöket: april 2019
Tack Anders Ö

Resenärer som tittade på Ristorante Da Peppe Due tittade också på

Besökt Ristorante Da Peppe Due? Berätta vad du tyckte!