“Brunch”

Kök: Skandinaviskt
Område: Östermalm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Väldigt vällagat med trevlig personal .
Hit går vi fler gånger
Originellt och fantasifullt. Mer än godkänt .

Tack drskoter71

Omdömet skrevs 26 februari 2018

Varm och gemytlig stämning. Som hemma, fast ännu bättre.
Trevlig avslappnad personal som hela tiden finns där för mig utan att störa.
Utsökt måltid som smeker gommen, kittlar ögat och leker med mina sinnen. Toppen!
Vällagat, välkommen och vänligt blir mina tre ord för Stora Skuggans Värdshus.

Tack M_I_Nilsson
Omdömet skrevs 23 augusti 2017 från mobil enhet

Detta värdshus som ligger i mina barndomstrakter gick vi för lunch. Första gången med Carolas kök.
Restaurangen har ett tillräckligt utbud av lunch inte för mycket.
Mycket stort vegetarisk utbud. Kötträtten var vid vårt besök lammköttbullar. Lamm som är kungens och har betat på kungens mark.
Vid vårt besök satt vi inne men det går bra att även sitta ute.
Miljön runt stället är mycket trevlig och vacker.

Tack M M
Omdömet skrevs 29 april 2017 från mobil enhet

Inte det godaste jag ätit men helt klart godkänd mat. Bra utbud och rejäla portioner vällagad, näringsrik mat i mycket trevlig miljö!

Tack Erica L
Omdömet skrevs 26 mars 2017 från mobil enhet

Fint väder många gäster=kaos. Vi åt brunch buffé. För långsam påfyllning så snudd på hälften av rätterna slut. Trångt
Långa kötider för kassa. Oerfaren personal. Inget av det jag provade var något jag gick tillbaka för att hämta mer av. Förhoppningsvis är det bättre en dag då det är färre gäster. 225 kr för en grönsaksbuffet är lite saftigt.

Tack bjorkebo73

Resenärer som tittade på Stora Skuggans Wardshus tittade också på

Besökt Stora Skuggans Wardshus? Berätta vad du tyckte!