“Mat tur ”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Omdömet skrevs 15 april 2018 från mobil enhet

Väldigt trevligt. Första gången men inte sista. Då man har problem att man slänger i sig maten är detta super 7 stopp med lite mat på varje.

Datum för upplevelsen: april 2018
1  Tack Daniel s

Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Fantastisk tur med en underbar guide. Vi fick prova en variation av olika kulturer vilket var perfekt avvägt. Många restauranger kommer jag definitivt besöka igen.

1  Tack Maria R
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Perfekt sätt att upptäcka Södermalms pärlor där samtliga bygger sin mat på genuina ingredienser. Intressant och lärorikt med inslag av kultur och sevärdheter långs vägen. Extra speciellt när galne gelatomakaren James lät oss provsmaka sina tester av nya sorter på Stikki Nikki. Ser fram emot att testa nästa tour!

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack Jennie B
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Vi valde turen kulinariska Södermalm som var fantastiskt bra. Mycket beroende på den utmärkta guiden Gunilla.
Många kulinariska överraskningar på sju olika restauranger och barer.
Denna tur rekomenderas varmt.

Datum för upplevelsen: december 2017
Tack Thoomuch
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Toppentur på Söder, sju stopp, bra mix på matupplevelser kompletterat med lite Stockholms-historia. Kunnig och engagerad guide, väl utvalda stopp, skönt tempo.

Tack 382karine

Resenärer som tittade på Food Tours Stockholm tittade också på

Besökt Food Tours Stockholm? Berätta vad du tyckte!