“God mat på trevlig restaurang ”
Omdöme om Södra Sällskapet

Södra Sällskapet
Boka med
Spara upp till 50°% när du bokar online *
Södra Sällskapet har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 780 av 3 514 Restauranger i Stockholm
Kök: Franskt
Område: SoFo och Medborgarplatsen
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Har varit flera gånger på Södra sällskapet både lunch och kvällstid. Alltid god mat, särskilt moules fraiche. Trevlig och snabb betjäning. Det kommer att bli fler besök.

Tack Elisan25

Omdömet skrevs 21 mars 2018

Södra Sällskapet utger sig för att vara en fransk bistro med franska rätter och matsedel på franska. Men maten visar inga sådana ambitioner. Var där med vänner och åt deras meny för drygt 500 kr. Den var rätt och slätt medioker eller usel och inte värd pengarna. Särskilt Coeur de filet de Provencale stack ut som särskilt dålig. Jag kommer inte gå dit någon mer gång öht

Tack Peter K
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Första gången jag testade Sällskapet via appen The Fork. Ganska lite folk, söndagkväll vid 18-tiden, men det gjorde att servicen var desto bättre. Åt en carpaccio till förrätt. Var bra men inte extremt. Huvudrätten var älgfärsmedaljonger och här hade de lyckats mycket bra. Lite mörkt i lokalen annars en bra upplevelse. Kommer gärna tillbaka till Sällskapet.

Tack Bygge2015
Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Så härlig atmosfär. Vi var 6 stycken och alla var jätte nöjda med mat och dryck. Pröva deras Gin och tonic bara så god. Personalen är kunniga och trevliga.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Golden052006
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt bemötande och fantastisk mat. Vi var fyra personer två åt kött och två fisk alla var lika nöjd. Även de olika förrätterna var välsmakande.

Datum för besöket: februari 2018
Tack GunBie

Resenärer som tittade på Södra Sällskapet tittade också på

Besökt Södra Sällskapet? Berätta vad du tyckte!