“Dyrt”

Rankad som nr 146 av 159 Smått och gott i Stockholm
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 2 februari 2020

En pepsi kostade 45kr och en våffla 99kr!w Ok uepöudåurpuepufoydludpyepyeoyepyeupdupepuetwitwoyeyowyo

Datum för besöket: februari 2020
Tack 370ellish

Omdömet skrevs 3 december 2019 från mobil enhet

Otrevlig tjej som tog för mycket betalt av både oss och paret bakom oss. Svindyrt var det med. Betalt gärna för mig men då önskas mer. Trasig och äcklig toalett. Gå inte dit!!!

Datum för besöket: december 2019
Tack petterg2019
Omdömet skrevs 20 februari 2019 från mobil enhet

Extremt otrevlig personal som dessutom ljög oss rätt i ansiktet. Dyrt var det också. Alkoholfri glögg för 75kr glaset.

Datum för besöket: januari 2019
Tack 497clarak
Omdömet skrevs 5 januari 2019 från mobil enhet

Gillade stället tidigare men nu kommer jag aldrig gå tillbaka. Dåliga bakverk liksom service, dyrt och ställets tidigare trevliga atmosfär är borta.

Datum för besöket: januari 2019
1  Tack MmMn22
Omdömet skrevs 30 december 2018

Urusel service med en mycket dålig attityd. Serverar stor latte i ett litet vattenglas och kostar 65:-, vi ville ha lite påfyllning av hett vatten i téet men det fick vi inte mm.
Dessutom jättedyrt!!! Stackars turister som blir grundlurade här!!!

Datum för besöket: december 2018
Tack Angelica19

Resenärer som tittade på Café Muren tittade också på

Besökt Café Muren? Berätta vad du tyckte!