“Otrevlig personal”

Taverna Brillo
Rankad som nr 662 av 3 458 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Område: Östermalm
Beskrivning: Taverna Brillo är ett modernt brasserie i centrala Stockholm. Menyn har sina rötter i den italienska kokkonsten men i en förnyad, svensk tappning. Matsalen utgör hjärtat i lokalen som bjuder på ett stort utbud av mat och dryck. Under samma tak ryms även barer och butiker med charkuterier, delikatesser, pizza, bröd, glass, kafé och blommor. Lika generöst som utbudet är även öppettiderna.
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Var här med mina vänner och personalen var diskriminerande och ville inte prata med min vän för att hon var ”för påverkad” när hon egentligen va nykter. Maten okej men pastan överkokt och bruchettan ingenting speciellt.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack moae159

Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Diskriminerande mot min kompis, personalen pekade och viskade och kunde inte prata med en av våra vänner. Pastan vad över kokad med

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Gretaodman
Omdömet skrevs 11 juli 2021 från mobil enhet

Fantastisk mat! Åt bläckfisk och persiljeaiolin är to die for. Pizzan och glassen likaså. Väldigt länge sedan jag åt så bra mat. Kommer hit igen! Väldigt gullig och trevlig service av blond tjej.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Charlottstravel
Omdömet skrevs 25 mars 2021

Har käkat på brillo sen öppning, men servicen ikväll var värdelös - vet inte om det är pga covid tider men under all kritik. Förväntar mig mer från svenska brasseriet... ”hej har ni några lediga bord” blir inskickad till något pizza ställe med själv beställning (förstod vi efter ha frågat 3 från personalen). Aja maten är god men kundfokuset är borta.

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack I368OCkevinc
Omdömet skrevs 20 december 2020 från mobil enhet

Trevligt ställe. Bra mat utbud av mat för hela familjen. Passar alla olika tillfällen. Löjromspizzan är den absoluta favoriten.

Datum för besöket: december 2020
2  Tack Jarvisalo

Resenärer som tittade på Taverna Brillo tittade också på

Besökt Taverna Brillo? Berätta vad du tyckte!