“Löjromspizzan!”

Taverna Brillo
Rankad som nr 630 av 3 439 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Område: Östermalm
Beskrivning: Taverna Brillo är ett modernt brasserie i centrala Stockholm. Menyn har sina rötter i den italienska kokkonsten men i en förnyad, svensk tappning. Matsalen utgör hjärtat i lokalen som bjuder på ett stort utbud av mat och dryck. Under samma tak ryms även barer och butiker med charkuterier, delikatesser, pizza, bröd, glass, kafé och blommor. Lika generöst som utbudet är även öppettiderna.
Omdömet skrevs 20 december 2020 från mobil enhet

Trevligt ställe. Bra mat utbud av mat för hela familjen. Passar alla olika tillfällen. Löjromspizzan är den absoluta favoriten.

Datum för besöket: december 2020
2  Tack Jarvisalo

Omdömet skrevs 9 oktober 2020

Wowowow! denna pizza är min absoluta favoritpizza. Brillo är ett härligt hak med mycket som sker, supergod pizza!

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack matfelicia
Omdömet skrevs 8 mars 2020 från mobil enhet

Maten var inte prisvärd. Pizzan var alldeles mjuk och sladdriga pga för mycket tomatsås. Fisk rätten smaklös.
Med tanke på priset hade jag förväntat mig mer.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Ankie H
Omdömet skrevs 1 mars 2020 från mobil enhet

Var där sen lördag-em 2 personer. Hade bokat innan. Fick sitta mellan två andra par. Det var trångt, rörigt och hög ljudnivå. Vi kunde inte ha en dialog med varandra, men satt mitt i grannbordens privata samtal. Ett glas vin fr 165kr. Helt ok pizza, men ingen fantastisk smakupplevelse. Snabb service iaf. Vi gick efter 45 min. Finns bättre och mysigare alternativ i närheten.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 328karinh
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö, mycket folk även på en lördagslunch.
Pizzan som var mycket god som vi delade på och det räckte gott som lunch.

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack 62anders_

Resenärer som tittade på Taverna Brillo tittade också på

Besökt Taverna Brillo? Berätta vad du tyckte!